XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
......

Laatst bewerkt:
Lerares die dwars zit te doen, en mijn opdrachten niet goed vind omdat ik geen voorkeur geef aan haar branche, en ook nog durven zeggen dat elektronica geen branche is.

Het gaat een feest worden met die dit jaar.

Dat het volgens buienradar de hele middag nog blijft regenen :( Dan maar door de regen fietsen naar de sportschool :mad:

potverdomme, die namaak brinta smaakt echt naar kots :mad:
Word niet eens dik als je het laat staan..

dat zon sukkel bij mij op school zegt dat er in whey hartstikke veel koolhydraten zit en juist geen eiwit.. en dat je geen eiwit nodig hebt om groot te worden, en dat een splitschema zuigt, en dat hij alleen maar dingen tegen mij zeikt omdat hij al een jaar lang fitness doet en ik ongv 2 maand mbt dat hij niet meer verder groeit dan dat hij nu is( hij is alsnog niet groot)

Nu al gaan slapen zodat ik er morgen om kwart voor 5 weer uit kan:(

Sta op de negeerlijst van HardcoreNL:(

- vanmorgen om 04:30 op
- toen 2 uur in de auto gereden
- mijn bak met voor 4 dagen aan rijst met kip vergeten mee te nemen
- vandaag de wacht dus extra vroeg beginnen en later klaar
- in de middag een belangrijk gesprek met mijn loopbaanbegeleider waar ik door de regen heen moest lopen, omdat mijn auto een lekke band had.
- wil ik douchen sta ik met deurklink in mijn handen en breekt het glazen houdertje voor je douchespullen in de douche

kortom een echte maandag weer :mad:

rug weer naar de k*t omdat ik h4rdk00r wou zijn

jij eet nu wel veel, maar als je later stopt met groeien word jij dik! :fire::headbang:

heel september geld liggen verdienen en mag het binnenkort weer uitgeven aan die k*t auto denk ik :p

Onderarmen getraind + crack gebruikt.
Typen doet pijn :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven