MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Resultaten

Je hebt meer dan 20 items die vaak of altijd voorkomen.
Dit wijst op een sterke neiging naar ADD-ADHD.

Nee, dat klopt wel niet hoor.

Je hebt meer dan 20 items die vaak of altijd voorkomen.
Dit wijst op een sterke neiging naar ADD-ADHD.
Uit je antwoorden op de vragen 1, 6 en 7 blijkt dat er een grote kans is dat ook jij ADD-ADHD hebt.
:(

ik ook!

aah nu kan ik met een vrolijk hart de deur uit!

Ik wil meer dan alleen een knuffel :mad:

Verkouden en het is zaterdagavond en ik zit in me eentje thuis..... :rolleyes:

Lekker brunetje als verkoopster in "de sting" op de meir in Antwerpen. Heb ze daar al meermaals gezien. Heb de ballen niet om ze aan te spreken. Ofwel heb je op die moment succes ofwel ga je af als een gieter. Hoogstwrschlk het 2de dus laat ik het maar. But still hot though... :)

Meen je dit nou serieus? heb je pic ofzo want ik ken namelijk een brunette daar:D, meer info leeftijd lang kort??

Maybe i can help bro

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Ik haat me ****ing leven k*tzooi, al die mensen die ik teleur stel had ik maar het lef om er een eind aan te maken

En juist daarom kreeg je geen antw op je vraag in het drugstopic:rolleyes:

Meen je dit nou serieus? heb je pic ofzo want ik ken namelijk een brunette daar:D, meer info leeftijd lang kort??

Maybe i can help bro

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

En juist daarom kreeg je geen antw op je vraag in het drugstopic:rolleyes:

Nee kheb geen pic. Wtf gast? :D Zou een beetje derover zijn als ik er stiekem efkes foto'kes van lig te nemen... hahaha Ze is zeker niet al te groot en het is een donkere brunette, haar tot over de schouders en 1,65m ofzo. Redelijk bruin getint ook. Leeftijd is super moeilijk in te schatten. Er zijn grieten van 16 die er 21 uit zien... Ma kdenk toch dat ze zoizo in de 20 is ze. Knappe dame in ieder geval... Ze werkt der al een hele tijd denk ik ze, want het is niet de eerste keer dat ik ze daar zie.

Laatst bewerkt:
Nee kheb geen pic. Wtf gast? :D Zou een beetje derover zijn als ik er stiekem efkes foto'kes van lig te nemen... hahaha Ze is zeker niet al te groot en het is een donkere brunette, haar tot over de schouders en 1,65m ofzo. Redelijk bruin getint ook. Leeftijd is super moeilijk in te schatten. Er zijn grieten van 16 die er 21 uit zien... Ma kdenk toch dat ze zoizo in de 20 is ze. Knappe dame in ieder geval... Ze werkt der al een hele tijd denk ik ze, want het is niet de eerste keer dat ik ze daar zie.

Ja misschien dat je der facebook page had ofzo:p. Klinkt erg als die chick die ik ken:D

Heb jij een foto of haar facebook page dan? :)

"Ik zit nou van een afstandje naar je te kijken, of je bent fatsig aan het worden of breed"

"Jesus je wordt wel dik ruud"

:fuu:

filmen en je vriendje laten posten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven