XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Die was epic :P Die kerel (Tymen) ging Kersenpit geloof ik dissen, en kersenpit reageerde met alleen met die foto. Die gast was namelijk eerder bedrogen door z'n chick en ging dat hier meedelen, toch bleef hij bij haar (de stakker, sry bro) Kersenpit had z'n foto gevonden en dat t-shirt eronder geshopt.

Ja dat was lachen :roflol:

Laatst bewerkt:
Chicks misbruiken me als ik onder invloed van alcohol ben :(

waarom wil verdomme niemand meer vreemdgaan sinds je een vriendIN hebt ?:mad:

Laatst bewerkt:
waarom wil verdomme niemand meer vreemdgaan sinds je een vriend hebt ?:mad:
say_what.jpg

waarom wil verdomme niemand meer vreemdgaan sinds je een vriend hebt ?:mad:

Hah waar ik woon doen ze niet zo moeilijk. Een meisje met een vriend scoren is ook gewoon leuker, spannender. Sorry voor diegenen die bedrogen zijn maar ik geniet gewoon van het feit dat ik een chick pak die van iemand anders 'is'. De spijt die ze later ook heeft.. vooral als ze op het moment zelf dronken zijn, epic :D

Laatst kwam ik een dame tegen in de stad xD Die had hem destijds in de mond genomen, en met plezier.. bij de fietsen achter de feesttent. Ze liep met dezelfde gast waar ze toen ookal mee had.. Ik grijnsde naar haar en maakt een vluchtige pijpbeweging met mn hand. KNALROOD.

Dan kan je dag toch niet meer stuk!
Zyzz zou trots op me zijn :cool:

Net een rode kaart mogen ontvangen voor een topic :mad:

verdomme!
ik type vriend ipv vriendin dat maakt me dag nog slechter!

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Hah waar ik woon doen ze niet zo moeilijk. Een meisje met een vriend scoren is ook gewoon leuker, spannender. Sorry voor diegenen die bedrogen zijn maar ik geniet gewoon van het feit dat ik een chick pak die van iemand anders 'is'. De spijt die ze later ook heeft.. vooral als ze op het moment zelf dronken zijn, epic :D

Laatst kwam ik een dame tegen in de stad xD Die had hem destijds in de mond genomen, en met plezier.. bij de fietsen achter de feesttent. Ze liep met dezelfde gast waar ze toen ookal mee had.. Ik grijnsde naar haar en maakt een vluchtige pijpbeweging met mn hand. KNALROOD.

Dan kan je dag toch niet meer stuk!
Zyzz zou trots op me zijn :cool:

het probleem was dat me vriendin erbij was dus gaat dat niet zo makkelijk,

verdomme!
ik type vriend ipv vriendin dat maakt me dag nog slechter!

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

het probleem was dat me vriendin erbij was dus gaat dat niet zo makkelijk,

Waarom niet? Zolang je dan maar niet de planning hebt om zonder ruzie naar huis te gaan kan het gewoon? :o

Halfzussen en hun kinderen :suicide:

yes:$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven