MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heb je eigenlijk dan? Maar als patient is het eten idd altijd k*t, maar uit de kantine is het goed te doen meestal.

Khad galsteentjes (iets wat je normaalgezien alleen maar kan krijgen boven je veertigste, maar met mijn ondergewicht is het wss erfelijkheid) en ze hebben mijn galblaas verwijderd. Hurts like fuk.

Khad galsteentjes (iets wat je normaalgezien alleen maar kan krijgen boven je veertigste, maar met mijn ondergewicht is het wss erfelijkheid) en ze hebben mijn galblaas verwijderd. Hurts like fuk.
nasty.. lijkt me ook niet echt pijnloos nee, een orgaan laten verwijderen :o Ik heb tot nu toe alleen nog maar bot operaties gehad. Een knopje met morfine was dan altijd wel fijn.. gelukkig maar dat er een begrenzer op zat :D
Wanneer mag je weg?

nasty.. lijkt me ook niet echt pijnloos nee, een orgaan laten verwijderen :o Ik heb tot nu toe alleen nog maar bot operaties gehad. Een knopje met morfine was dan altijd wel fijn.. gelukkig maar dat er een begrenzer op zat :D
Wanneer mag je weg?

Morgen of overmorgen normaalgezien als alles goed gaat. Geen morfine voor mij, wel al zeven prikken in mijn kont :mad::mad:

En Paris, hoe voelt dat nou al die aandacht?

Mocht je je galblaas mee naar huis nemen in een bakje?

paris is het gesprek van de dag geworden;D

potverdomme niks in huis man

paris is het gesprek van de dag geworden;D

Damn inderdaad, ga een leven zoeken allemaal.

Ik krijg net te horen dat ik vandaag naar huis mag, maar ik mag drie weken niet gaan werken :( Dus enige tips om mijn tijd te vullen, mijn kleine buffeltjes?

Playstation, xbox, WII, nintendo etc... beetje bezig zijn met je hobby

Zo sollicitatie, alweer.... echt totaal geen zin

vingeren totdat je ruwe vingertjes hebt.

Ik ben grieperig en ik wil vanmiddag benen trainen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven