XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn inderdaad, ga een leven zoeken allemaal.

Ik krijg net te horen dat ik vandaag naar huis mag, maar ik mag drie weken niet gaan werken :( Dus enige tips om mijn tijd te vullen, mijn kleine buffeltjes?
:bow2:

3 weken is best lang idd.. Heb je niet een hobby naast sport ofzo? Wat ik bijv deed was 6 weken lang southpark kijken :)

Net ontdekt dat je niet meer kan zien wanneer een member geregistreerd is...
Was dit al lang of is dit net gebeurd?

Vind ik wel kote alleszins :)

:bow2:

3 weken is best lang idd.. Heb je niet een hobby naast sport ofzo? Wat ik bijv deed was 6 weken lang southpark kijken :)

Southpark kijken had ik inderdaad ook al over gedacht. Of gwn lekker dvds huren.

damn wou dat ik eens zoveel vrije tijd had. als ik zoveel vrije tijd had zou ik me verdiepen in dit soort zaken:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/the-power-now-kracht-235076/

Ik wou écht dat ik een persoon was die geïnteresseert is in zo'n dingen, maar daar ben ik dus het tegenovergestelde van. :(

Paris niet te sociaal worden meisje.
In mijn bovenkamer ben je dat blonde kleine getatoeëerde meisje dat veel te lief is voor een bronstig forum a la DBB.
Nu doe je me denken aan Snoezepoes.
Doet me trouwens herinneren: die k*t is weg?

Southpark kijken had ik inderdaad ook al over gedacht. Of gwn lekker dvds huren.

Ik wou écht dat ik een persoon was die geïnteresseert is in zo'n dingen, maar daar ben ik dus het tegenovergestelde van. :(
He schatje, hoe is vandaag met jou dan?

Paris niet te sociaal worden meisje.
In mijn bovenkamer ben je dat blonde kleine getatoeëerde meisje dat veel te lief is voor een bronstig forum a la DBB.
Nu doe je me denken aan Snoezepoes.
Doet me trouwens herinneren: die k*t is weg?

Nou, als je thuis zit zonder galblaas wil het wel eens voorkomen dat je je verveelt en dan begin je te antwoorden he. Sorry hoor BeUrt.

Damn I'm in pain.

mn hand doet echt ongelofelijk veel pijn, KAK.

heb 3 films gedownload vandaag en mijn internet is massas traag :fuu:

HTC Desire nu al verrot! na GVD 2 weken!!!!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Haalde hem uit me zak en toen zaten er allemaal witte strepen door het beeld heen :( vervolgens haal ik de accu eruit en doe hem er weer in, nu helemaal geen beeld meer :mad::mad:

Morgen maar langs de winkel, zal ik hem wel weer aantal weken kwijt zijn voor reparatie ofzo :(

hihiih moet je maar iphone kopuh k*t

Al 3 dagen niet gefapped, en nu alweer geen kans voor:mad:

Vanavond een aantal ribben gekneusd, morgen half 7 werken en kan geen vrij nemen, winkel moet open. Great.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven