MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
spierpijn

voor t eerst in 19 maand weer getraind
:(

Een groepslid van me, waar ik samen de integrale opdracht mee moet maken, ik erger me dood aan hem en dat heb ik nooit eerder gehad.

Ik zie geen registratiedatum meer staan, tenzij ik naar een profiel ga. Waarom is dat? Was altijd wel handig om kloontjes ED sneller te spotten. Was sowieso altijd wel leuk.

**** man what's happening, nu wil ik het weten ook:mad:

ok

now im mad

whats going on??

Ik word ten onrechte beschuldigd van een grap uitgehaald medio augustus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga nu achteraan aansluiten.

maandag pas weer trainen:mad:

Zware schoolwerkdag achter de rug.

Door de operatie was mijn tongpiercing dicht maar ik zag de gaatjes nog en dacht, laat ik dat zelf maar eens proberen. Gevolg, twee gaten onderaan mijn tong (blijkt dat ik toch niet zo denderend kan mikken) en het bloedt echt zot :eek:

Door de operatie was mijn tongpiercing dicht maar ik zag de gaatjes nog en dacht, laat ik dat zelf maar eens proberen. Gevolg, twee gaten onderaan mijn tong (blijkt dat ik toch niet zo denderend kan mikken) en het bloedt echt zot :eek:

awww :eek: :(

Vrouwen kunnen ook niet prikken :roflol:

dankje.

Ben geil, maar alleen.

moet rijlessen maar geen zin in..

gisteren is een jongen van 17 uit mijn omgeving over leden aan een hersenbloeding.
woensdag werd hij smorgens gevonden in de badkamer, bewusteloos met het bloed al uit zijn oren, neus en mond. direct met een trauma heli naar het ziekenhuis gebracht. daar een operatie ondergaan. maar het mocht niet meer baten. gister ochtend hersendood verklaart, die avond nog stekker eruit.

wat een treurige gebeurtenis. RIP Guus.

gisteren is een jongen van 17 uit mijn omgeving over leden aan een hersenbloeding.
woensdag werd hij smorgens gevonden in de badkamer, bewusteloos met het bloed al uit zijn oren, neus en mond. direct met een trauma heli naar het ziekenhuis gebracht. daar een operatie ondergaan. maar het mocht niet meer baten. gister ochtend hersendood verklaart, die avond nog stekker eruit.

wat een treurige gebeurtenis. RIP Guus.

RIP

vreselijk zeg... ook dat je dan zo gevonden word...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven