Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren is een jongen van 17 uit mijn omgeving over leden aan een hersenbloeding.
woensdag werd hij smorgens gevonden in de badkamer, bewusteloos met het bloed al uit zijn oren, neus en mond. direct met een trauma heli naar het ziekenhuis gebracht. daar een operatie ondergaan. maar het mocht niet meer baten. gister ochtend hersendood verklaart, die avond nog stekker eruit.

wat een treurige gebeurtenis. RIP Guus.

Damn, zeventien pas. :( RIP

OT: Wat een k*tweer.

kan mij niet concentreren op mijn huiswerk

vanavond stappen maakt het dan weer goed :)

gisteren is een jongen van 17 uit mijn omgeving over leden aan een hersenbloeding.
woensdag werd hij smorgens gevonden in de badkamer, bewusteloos met het bloed al uit zijn oren, neus en mond. direct met een trauma heli naar het ziekenhuis gebracht. daar een operatie ondergaan. maar het mocht niet meer baten. gister ochtend hersendood verklaart, die avond nog stekker eruit.

wat een treurige gebeurtenis. RIP Guus.

way to young :(

Ben een clone van angelanus, go figure

Dacht dat ik met me Tipsy bek ****in soepelen smsje aan het versturen was... 2 chicks, not amused XD ****eeeeeed up! 1tje ken ik ook pas 2 dagen, wat zal ze wel niet denken hahahahaahhaah

Ik lees al een tijdje mee maar gisteren pas geregistreed, ben ik dan gelijk een kloontje?

Jep!

Wat een bagger weer vanochtend.

Ik lees al een tijdje mee maar gisteren pas geregistreed, ben ik dan gelijk een kloontje?

lebronmad-butwhatisumadfor.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dat ik geen geduld heb -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven