AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet schijten maar ik heb geen zin :o

dank je! bijna klaar! ze ruimt 1 x per maand mijn kamer op en verschoond dan gelijk het beddegoed.
ze zegt het alleen 10 minuten van tevoren:mad: kan ik me haasten:(
o daar komt ze! ik heb al die zakdoejes het raam uitgegooid, de helft ligt bij de buren in de tuin:D

Dat zal wel ff wennen worden dan vanavond in je schone bedje!

wou ik deze morgen eindelijk dat ene meisje aanspreken, helaas was net m'n collega naar me...morgen dan maar. Wie weet is ze nu wel jaloers op mijn vrouwelijke collega, adonis als ik ben :D

slecht geslapen, 23u-00.30u, stomme vlieg, doodgemept en 6 witte boterhamen binnen gestoken :(, terug waker om 3u, weer een irritante vlieg doodgemept. 5u weer wakker nog is een vlieg heb ze laten leven (en ja er liggen 2 dode vliegen op de grond).

En mijn tonijn was niet lekker;
En het weer is niet goed;
En ik verveel me op het werk;

wou ik deze morgen eindelijk dat ene meisje aanspreken, helaas was net m'n collega naar me...morgen dan maar. Wie weet is ze nu wel jaloers op mijn vrouwelijke collega, adonis als ik ben :D

slecht geslapen, 23u-00.30u, stomme vlieg, doodgemept en 6 witte boterhamen binnen gestoken :(, terug waker om 3u, weer een irritante vlieg doodgemept. 5u weer wakker nog is een vlieg heb ze laten leven (en ja er liggen 2 dode vliegen op de grond).

En mijn tonijn was niet lekker;
En het weer is niet goed;
En ik verveel me op het werk;

Epic writing skilzZzzZz

Dat ik tot 18:00 uur moet werken!

de elende in het drukke verkeer waar een werkende mens zich elke dag moet door begeven.

moe moe en nog eens moe.

Vreselijk boos op die mentor graflul

Ik zit op het werk en merk net dat ik hier al de hele dag met een spermavlek op m'n broek rondloop.:fuu:

M'n nieuwste website is te zwaar voor m'n huidige computer, RealPlayer begint te haperen als een gek, Erben Wennemars is er niks bij.
En ik wou nog wel meer Flash objecten schrijven voor de index, dat lijkt me niet zo verstandig.

Ver..ver..er...dom...m..me! :fuu:

Ik versta niks van bovenstaande post.:fuu:

mn wijf zit op dit moment te zeiken aan de telefoon.

dit topic begint wat saai te worden, wie post er nog is een k*tje :D

Ok het telefoongesprek is gedaan. Ik was baas, maar helaas geen p*ssy vanavond.

Dat je hebt laten zien dat je de baas bent is goed:thumbup: Ze zal nu wat verward zijn omdat je niet om p*ssy vroeg. Dus zal ze spoedig naar je toe komen en je keiharde coïtus geven om je niet kwijt te raken:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven