- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
dit topic begint wat saai te worden, wie post er nog is een lekker p*ssy![]()
Bij deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit topic begint wat saai te worden, wie post er nog is een lekker p*ssy![]()
Dat je hebt laten zien dat je de baas bent is goedZe zal nu wat verward zijn omdat je niet om p*ssy vroeg. Dus zal ze spoedig naar je toe komen en je keiharde coïtus geven om je niet kwijt te raken
![]()

. Ik ga morgen ff bellen en ik hoop dat ze niet moeilijk doen..heb niet om te klagen... damn, ik klaag nog zo graag.
daar kan je nooit genoeg van krijgen dus altijd wel iets om over te klagen

Hmmm Ik heb weer een wijze les geleerd. Stom dat ik zo laks kan zijn verdomme. Zaterdag in de garage een auto-onderdeel betaald, gewoon contant omdat k niet kon pinnen. Nu krijg ik ineens een rekening. Niet raar opzich, zij het dat ik al betaald heb. Maar ik heb geen bewijs van betaling. Ik ga morgen ff bellen en ik hoop dat ze niet moeilijk doen..
je kan altijd nog klagen dat je niet genoeg karma krijgtdaar kan je nooit genoeg van krijgen dus altijd wel iets om over te klagen
![]()
![]()

ja ach, tis wel iets waarover je kan klagen en aangezien je dat graag doet

Wacht maar tot je morgen je bed uitkomt, probeer dan eens met je vingers je voeten aan te raken... veel success alvast.Dat deadliften na 2 maanden zonder deadlift vies tegen valt.

Hmmm Ik heb weer een wijze les geleerd. Stom dat ik zo laks kan zijn verdomme. Zaterdag in de garage een auto-onderdeel betaald, gewoon contant omdat k niet kon pinnen. Nu krijg ik ineens een rekening. Niet raar opzich, zij het dat ik al betaald heb. Maar ik heb geen bewijs van betaling. Ik ga morgen ff bellen en ik hoop dat ze niet moeilijk doen..