XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK WIL TRAINEN!

Maar men pink is vrijdag ontwricht door ongeluk met de fiets.. Bot stak eruit, nix gebroken algoe maar toch 2 weken gespalkt
En ook een k*t lessenrooster!

Hmmm Ik heb weer een wijze les geleerd. Stom dat ik zo laks kan zijn verdomme. Zaterdag in de garage een auto-onderdeel betaald, gewoon contant omdat k niet kon pinnen. Nu krijg ik ineens een rekening. Niet raar opzich, zij het dat ik al betaald heb. Maar ik heb geen bewijs van betaling :o. Ik ga morgen ff bellen en ik hoop dat ze niet moeilijk doen..

redelijk veel eigenlijk: gezakt voor men theorie-examen van rijbewijs B waar zelf een peuter nog door geraakt. Judobroek gescheurd en zondag tornooi dus dat moet ook nog in orde komen.

Ziek :fuu:

Al andere halve week geen basketbal :fuu:

et word tijd om es te gaan slapen, maar nog helemaal geen zin eigelijk :(

heb niet om te klagen... damn, ik klaag nog zo graag.

Hmmm Ik heb weer een wijze les geleerd. Stom dat ik zo laks kan zijn verdomme. Zaterdag in de garage een auto-onderdeel betaald, gewoon contant omdat k niet kon pinnen. Nu krijg ik ineens een rekening. Niet raar opzich, zij het dat ik al betaald heb. Maar ik heb geen bewijs van betaling :o. Ik ga morgen ff bellen en ik hoop dat ze niet moeilijk doen..

Vreemd hopelijk had je een eerlijke verkoper.
Heb ooit ook eens iets dergelijks voor gehad, had cash een voorschot betaal bij levering had hier ook geen bewijs van, de verkoper die de goedere bracht bleef ontkennen.
ik zei dan betaal ik de rest ook niet en hou de goederen bij, uiteindelijk heeft de zaak het zich dan op hen genomen.
En heb ik niets meer hoeven te betalen wat ik ook in geen geval van plan was, om het voorshot 2 maal te gaan betalen.
Het ging dan nog om een grote bekend meubelzaak hier in de buurt zo een dingen verwacht je toch gewoon niet dan.

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:46 ----------

je kan altijd nog klagen dat je niet genoeg karma krijgt :P daar kan je nooit genoeg van krijgen dus altijd wel iets om over te klagen :P :D

eens je de 60 berijkt heb word je minder greedy :D :P :)

eens je de 60 berijkt heb word je minder greedy :D :P :)
ja ach, tis wel iets waarover je kan klagen en aangezien je dat graag doet :P
et was et eerste wat ik kon bedenken :P

of je klaagt over dat je niks te klagen hebt.
of dat het zo donker is buiten.
of teken iets simpels op papier en klaag dat het niet goed is.
of..of..of... i dunno :P

dan ik klaag ik wel gewoon dat ik niets om te klagen heb toch :p

Verkoudheid is een ****ing ab-workout

Dat deadliften na 2 maanden zonder deadlift vies tegen valt.

Dat ik geen honger heb :(

Als je nergens voor getekend hebt en zij doen moeilijk, gewoon hetzelfde doen als zij en zeggen dat je nooit iets ontvangen hebt. Problem solved. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven