AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste toets van de toets-week gehad vandaag, en ja hoor...gelijk een onvoldoende :mad:

Leraren,

Alles zien ze door de vingers of durven ze hun bek niet open te trekken, kijk ik heel even op me telefoon mag ik meteen eruit.

Lifes unfair

Dat ik ****ing goed bezig ben geweest vandaag echt ****ing lekker getraind en dat ik twijfel of ik die dikke maroc die in me auto ligt ff zal oproken :(

Dat ik net het volgende zei op msn:

'vietst' en 'voedballende'

Dit is echt heel erg :')

dat er een gassie inde gym was die zei ik doe aan wielrennen en daarvan worden me benen groot, ik zei toen, nee hoor ,je benen zijn nog steeds dun, toen zei hij kijk maar naar profs, toen zei ik van die doen beenoefeningen in de gym, toen was ie stil.. ging hij wat herhalen (deed ie al 100x) toen vroeg ik hoelang hij het al deed, zei die 8 jaar, zei ik waarom zn benen nog steeds dun waren, zei die weer iets waar ik niet meer naar luisterde .. was bezig met oefening en dacht... nvm bro..nvm.. jij komt er wel

Dat ik mijn enkelbanden heb ingescheurd en verrekt...en nu op de bank zit met drukverband erom en poot omhoog!!!
Geen sportactiviteiten voor mij deze week.......GRRRRRRR!

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

Ik was zondag naar een stepcontenst van AALO in Zwolle. Was mee met een sportinstructeur die meedeed aan de wedstrijd. Ik deed mee met de work outs, en er was een sportinstructrice die had een choreografie waarin je moest draaien en uit de draai een sprong moest maken met een kick. Het was druk op de vloer en tijdens mijn draai/sprong keek ik of ik geen kick for my ass kreeg. En lande op de buitenkant van mijn voet, en hij klapte dubbel!

Balen.....:mad:

Mag ook niet fitnissen deze week.....:mad:.

Mn... welke instructeur laat dan ook een beweging in de draai doen, dat is vragen om problemen.

Zit te twijfelen, of ik mijn haar weer zal milimeteren of mijn mooie halflange haartjes zal houden.

Heb het al eens eerder gehad en het was wel makkelijk altijd.:D

Millimeteren. :)

Duh millimeteren is altijd beter, alleen wel koud met de winter die er aan komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven