XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh.. dan ben ik geen echte. :(

Duh millimeteren is altijd beter, alleen wel koud met de winter die er aan komt!

Koud boeit me niet echt.:D

Maar twijfel gewoon laatst dat ik dat had was ik 17 stond wel oke maar had nog een zwaar babyface en toen woog ik ook bijna 20kg lichter. Nu allang niet meer maarja.

Laatst bewerkt:
dat ik toetsweek heb :S

Dat ik net een discussie met een gast had bij mij in de sportschool. Hij beweerde dat isolatie oefeningen veel beter waren voor je dan compound. Ik vroeg waarom hij heel de 1,5 uur alleen maar biceps aan het trainen was en hij beweerde dat hammer curls ook zijn borst trainde. Bench press was niet handig zei die.

Ik ben huilend weggelopen...

Heb je toen niet even 'n front double biceps gedaan met daarna 'n most muscular :)?

Dat er vandaag alleen maar oudjes in de gym waren, en dat ik uren heb moeten wachten totdat ik kon squatten, en daarna nog uren omdat iemand 10 setjes met 30 kg aan het doen was. :(

ga niet haten omdat ik 10 setjes van 30 deed brah:(

Nee dat was ook niet zo erg, maar dat je daarbij ook nog een plasje urine achter moest laten op de bench deed het wel zon beetje.

Tentamen week volgende week. Moet nog veel te veel doen.

moest op voor theorie auto, en had hele tijd in me hoofd dat het dinsdag was.
stond ik daar in eindhoven, bleek het op donderdag te zijn :fuu:

vol me ziek worden. :(

M'n zusje heeft vorige week haar rijbewijs gehaalt en vandaag vondt ze een leuke 1.2 opel corsa bj 93.
We vertrokken van Den haag naar ridderkerk (niet ver van Rotterdam, totaal ca 40 km) Toen we der aan kwamen vondt mijn zusje de auto mooi genoegen en heeft ze hem gekocht. Na keihard onderhandellen ging de eigenaar 50 euro naar beneden. Ik vond het goed genoeg en mijn zusje heeft hem betaald. Toen we terug kwamen van de postkantoor gingen weer naar de eigenaar om die auto op te halen.
ik stapte in en starte de auto en terwijl ik hem op z'n achteruit zette kwam ik tegen een andere auto aan: een geparkeerde bmw 530D bj 2006, en heel toevallig was dat de auto van de (ondertussen ex)eigenaar, die me ondertussen met open mond aanstaarde en dacht van wtf?? de schade aan die auto viel gelukkig mee, maar ik moest wel 50 euro dokken. Met een rode kop alsog ik net uit de sauna kom stapte ik weer in de auto en reed ik in een slakke tempo weg,( auto viel wel 2 X uit :roflol: )

Laatst bewerkt:
Haha lekker zeg,
Het is trouwens keihard.

dat ik vandaag gesandwiched ben in de auto bij me ma.

op een rotonde, tractor remde te laat, deed auto achter ons koppen, die kopte ons weer en wij op onze beurt de vrachtwagen voor ons. gelukkig is iedereen er heel uitgekomen :) was wel ff schrikken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven