MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag te klagen dat ik naar de tandarts was en 2 FOKKING GAATJES HAD.
En dat terwijl ik nog nooit zo gezond heb gegeten in m'n leven als in het laatste half jaar.. :o

Je kan zo gezond eten als je wilt maar je moet je tanden ook poetsen :o:o:o

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

even OT:
- ben ontslagen bij me werk omdat ik zondag niet kwam opdagen

Je kan zo gezond eten als je wilt maar je moet je tanden ook poetsen :o:o:o

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

even OT:
- ben ontslagen bij me werk omdat ik zondag niet kwam opdagen

Komt gewoon allemaal door me kwark, is moordend voor je tanden:D

Wat voor werk deed je dan ?

Binnenkort een boeten van €160,- betalen voor door rood rijden :( Was net te laat verdomme

edit:

En t*ring wat ruikt mijn reeds gelaten scheet vies, ik ga even verkassen.

Laatst bewerkt:
Mijn broertje moest er laatst een laten verwijderen.

Bolle kaak dat wil je niet weten, hij kon ook bijna niet meer eten:P

De eerste 3 dagen kon ik niks eten, sinds gisteren lukt soep -_-

Maar dit komt omdat ik nog een extra huge zwelling heb onder men neus. Heb ook een botgreffe moeten ondergaan.

Nou, ze waren in orde, maar op lange termijn zouden ze problemen opleveren zei ze. Ik krijg het gevoel dat veel tandartsen dat zeggen..

Dat heb ik ook te horen gekregen :). Maar vermits ik al binnen moest voor iets anders wou de tandarts/chirurg dit tezamen doen.

Neem wel iemand mee om je naar huis te brengen.

Je kan achteraf zo neer gaan. Had me broertje ook, hij viel zo op zijn achterhoofd.

Geluk dat het in het ziekenhuis was want hij had gelijk een hersenschudding :roflol:

borat.jpg

Ik baal er nu al van dat ik morgen waarschijnlijk een waardeloze training neerzet omdat ik gvd weer eens niet in slaap kan komen.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven