XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziek..niet door neus kunnen ademen, hoesten, hoofdpijn, moe, nergens zin in. Awesome!

Eerste cijfer binnen. Een ****ing 2. Perfect begonnen aan het HBO. t**fus zeg.
2e kwartaal, minder chille:(

Een 2, hoe doe je dat nou weer.:roflol:

Haha goeie vraag.

In het begin van de periode zij de docent, bij de tussentoetsen in de les kan je bonuspunten halen.
Ik verstond daar onder ook echt bonuspunten, blijkbaar telde ze gewoon mee voor het eind resultaat.
Ik leerde nooit voor de tussentoeten, vond trainen en ontspannen na een lange school dag belangrijker.
Daardoor moest ik minstens een 7,5 halen bij het tentamen, voor een 5,5.

Haha goeie vraag.

In het begin van de periode zij de docent, bij de tussentoetsen in de les kan je bonuspunten halen.
Ik verstond daar onder ook echt bonuspunten, blijkbaar telde ze gewoon mee voor het eind resultaat.
Ik leerde nooit voor de tussentoeten, vond trainen en ontspannen na een lange school dag belangrijker.
Daardoor moest ik minstens een 7,5 halen bij het tentamen, voor een 5,5.

Als je die bonuspunten had gekregen had je dus waarschijnlijk een 4 gehaald, is ook niet echt top:P

Gewoon de volgende periode hard werken, dan komen de goede cijfers wel!
Ik zit in het 2e van het HBO en het is me opgevallen dat als je de toetsen gewoon redelijk voorbereidt dat je een voldoende moet kunnen halen.

succes iig!

Familielid moest naar spoed vanavond ... wat een k*t avond.

Sterkte man!

Wat een K wind als je die tegen hebt
Collega's @ hoogvliet ( bijbaantje ) reageerden nogal vaag toen ik blikje tonijn en ananas zat te vreten... terwijl hun chips etc... zitten te vreten..?
Gezond eten is raar ofzo...

I got dumped :).

Het is vroeg :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven