AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd drie a vier op een dag, en acht in het weekend.

Ik slaap altijd slecht, ongeacht of ik red bull drink of niet, ik drink sowieso red bull gewoon puur omdat ik het lekker vind, het 'oppeppende' effect (waar ik overigens niks van merk) kan me gestolen worden.

Ik heb geen oppende drankjes of stuff nodig, ik ben een die hard van mezelf!

Ik slaap altijd slecht, ongeacht of ik red bull drink of niet, ik drink sowieso red bull gewoon puur omdat ik het lekker vind, het 'oppeppende' effect (waar ik overigens niks van merk) kan me gestolen worden.

Eindelijk iemand die mij snapt, het is ook gewoon het lekkerste wat er bestaat! Gezond is iets anders though. Je moet ook de suikervrije versie niet? :p

Hardcore. :cool:

Eindelijk iemand die mij snapt, het is ook gewoon het lekkerste wat er bestaat! Gezond is iets anders though. Je moet ook de suikervrije versie niet? :p

Ik drink alleen suikervrij in de cut, ik vind regular gewoon lekkerder, en ik drink het voornamelijk voor de smaak.

Komt omdat je lid bent van mijn fanclub.

Jwz:D
Ik drink alleen suikervrij in de cut, ik vind regular gewoon lekkerder, en ik drink het voornamelijk voor de smaak.

Komt omdat je lid bent van mijn fanclub.
Onder andere!
En als je zoveel caffeine zuipt is het 'gevoel' weg ja, als ik nu 2 blikjes op zou drinken lig ik om 7 a 8 uur sochtends nog steeds zo:eek:
Ik kijk altijd film voor het slapen en dan onder de film fappen, works everytime:)

Ben wel eens twee maanden gestopt met red bull, daarna toen ik weer begon merkte ik er evenmin wat van als voor die periode.

Hmm, dan ben je gewoon minder gevoelig voor caffeine.
Ik helaas wel :(

Heb jij dan tips om toch niet moe te worden tijdens uitgaan? Want dat helpt dus ook niet bij mij. En no drugs dude. :D

Heb jij dan tips om toch niet moe te worden tijdens uitgaan? Want dat helpt dus ook niet bij mij. En no drugs dude. :D

Ik ben nooit moe tijdens het uitgaan, zou kunnen komen door de vrouwelijke aandacht die ik vaak krijg (dan blijf je vanzelf wel bij de les). Maar ook wanneer dit niet het geval is ben ik niet moe.

Nog 10min en dan is me film klaar lalalalala

Bah, theorie voor rijexamen leren.. in het spaans, voor morgen en heb het nog niet eerder doorgekeken :study:.... .. .. K*****T!!:fire::yell::headbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven