MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gebeld, chauffeur moet terugkomen het pakket ophalen en hem dan naar mij brengen, te vet gewoon :rolflol:

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

nee pakketje van xxlnutrition
hahah lol, als er iemand straks hier ook reageert met ''moet potverdomme een pakketje ergens anders afleveren'' weten we dat hij het is :D

zevenbergen ken ik niet zo heel goed hoor:p
maar noord brabant wel.
ja we kunnen wel keer meeten:) waar stap jij altijd?

Ik stap meestal in belgie.

Tenzij het grote feesten en festivals zijn.

Zaterdag ben ik in ahoy (beatloverz).

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik ben nooit moe tijdens het uitgaan, zou kunnen komen door de vrouwelijke aandacht die ik vaak krijg (dan blijf je vanzelf wel bij de les). Maar ook wanneer dit niet het geval is ben ik niet moe.

Epic verkapte post van, ik krijg veel vrouwelijke aandacht. En een paris jaloers, benieuwd naar GetXXL maak post.

:o

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Heb jij dan tips om toch niet moe te worden tijdens uitgaan? Want dat helpt dus ook niet bij mij. En no drugs dude. :D

Ik krijg energie van de muziek. (srs)

hoeveel gram muziek neem jij in voor je training?

hahaha, voor of tijdens kracht training werkt voor mij niet. Wel tijdens cardio.

En ik weet niet of je op drugs doelt. maar mag heel trots zeggen dat ik buiten alcohol nog nooit drugs heb gebruikt of aangeraakt. Heb zelfs nog nooit gerookt.:p

hahaha, voor of tijdens kracht training werkt voor mij niet. Wel tijdens cardio.

En ik weet niet of je op drugs doelt. maar mag heel trots zeggen dat ik buiten alcohol nog nooit drugs heb gebruikt of aangeraakt. Heb zelfs nog nooit gerookt.:p
hehe het laatste is wel nice bro :)

hoeveel gram muziek neem jij in voor je training?

lol

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

kan mij niet concentreren en heb morgen een belangrijk tentamen. daarna 2 weken vrij though, ga ik dan wel leren voor een herkansing :o

Trouwens even ontopic.

Ik moest vanmorgen om 6 uur beginnen met werken.

Om 6:45 lag ik in de huisartsenpost toen de huisarts 4 hechtingen in me hand zette.

Pics komen zo.

Trouwens even ontopic.

Ik moest vanmorgen om 6 uur beginnen met werken.

Om 6:45 lag ik in de huisartsenpost toen de huisarts 4 hechtingen in me hand zette.

Pics komen zo.
had je niet gevraagd om 6 hechtingen zodat het er wat heftiger uit zag?

gimme pics ploxxx

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lijkt meer me pols maar het is nog net op me hand gelukkig.

Pics?

Ja een verbandje om je hand doen, zo kan ik het ook!

Wat doet die houtenhand op die foto.

Ik wou veel bloed zoen :fuu:

Morgen moet me verband verwisseld worden en post ik nieuwe pic.

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Het is al gehecht, dus geen bloed meer:o

Nee, nu.
Anders pak jij straks een mes en snij je je hand expres open en laat je 4 hechtingen zetten zodat het lijkt dat jij je vanmorgen hebt gesneden terwijl dat helemaal niet zo is snapje wel?

Nee, nu.
Anders pak jij straks een mes en snij je je hand expres open en laat je 4 hechtingen zetten zodat het lijkt dat jij je vanmorgen hebt gesneden terwijl dat helemaal niet zo is snapje wel?

Ja dat ga ik vrijwillig doen ja.

En waarom zou ik dat verhaal verzinnen en facking plak verband om pols gaan doen. Als ik dat er morgen af haal onthaar ik gelijk mijn pols gek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven