AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ik op dit moment 2 mailboxen moet onderhouden.... hotmail en gmail -.-'

oh en dat me gezicht hebt gewassen met een of andere scrub troep en me hele kop nu tintelt xd
en dat mijn scheenbeen jeukt als een malle

Ik forward alles naar 1 mailbox.
M'n uva account, m'n science account en m'n twee alternatieve mail adressen. :)

Ik forward alles naar 1 mailbox.

doe ik ook. alleen ik laat DBB in een aparte map vallen, alleen die forward hij dus niet. en tot nu toe heb ik geen zin gehad om dat te fixxen.

oh en dat ik weer zon crappy android rom op me telefoon heb.

Da's ****ed dan.Principieel heb ik iets tegen slaapmiddelen maar als het zo doorgaar zal ik er toch aan moeten...
hmwa, ik gebruik het ook wel is af en toe. waar ik ewl principieel tegen ben zijn die anti-depressiva shit dingen, lossen niks op.. je voelt je er alleen wat vrolijker door.

Da's ****ed dan.Principieel heb ik iets tegen slaapmiddelen maar als het zo doorgaar zal ik er toch aan moeten...

Tja, melatonine is niet verslavend, veilig, en wanneer je het stopt slaap je niet slechter dan voorheen, vandaar m'n keuze voor melatonine.
Maar moet het natuurlijk wel wat doen... :o M'n broer sliep wel binnen no-time met melatonine.

Dat dbb telkens me wachtwoord vergeet ook al druk op ONTHOUDEN, heb het bij geen enkele site alleen op deze pff

Ben ik nou de enige die vandaag nog wat serieuze posts maak? (Kan eraan liggen dat ik humeurig vandaag ben:o)

Ben ik nou de enige die vandaag nog wat serieuze posts maak? (Kan eraan liggen dat ik humeurig vandaag ben:o)

34qles3.gif

Vind je echt een geweldig plaatje zeker?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven