AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
1,6tb aan films weg, maar ben alweer aan het downloaden :D

En me iphone oordopjes gewassen, en deze doen het ook nog :D

Mijn hand doet vandaag ****ing pijn. Ga zo even verband eraf halen en post dan wel foto's hier.

Moet wachten op mijn pa voor het eten, duurt dus nog 45 minuten :(

Let op deze post bevat afbeeldingen die schokkend kunnen zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ruzie met mn vriendin..
doodlopende zaak denk ik

Sick gast, wou je een einde maken aan je leven ofzo? ???

mm altijd vervelend.. heb ik ook wel eens last van, gewoon middenweg kiezen.

Heb verder niets meer te klagen, kersje heeft mijn dag goed gemaakt hehehehe
ja zij zegt wel is vaker een afspraak af ik doe het 1 keer en krijg gelijk 'heb je al zolang niet gezien dit en dat' terwijl ze laatst bij mij in de buurt was en geneens smst???
vrouwen....
gheghe i luvd that pics

ja zij zegt wel is vaker een afspraak af ik doe het 1 keer en krijg gelijk 'heb je al zolang niet gezien dit en dat' terwijl ze laatst bij mij in de buurt was en geneens smst???
vrouwen....
gheghe i luvd that pics

ja dat is inderdaad wel zuur, maar probeer dat gewoon aan te geven snap je.. dat je niet altijd tijd hebt (en zeker niet alleen als het haar uitkomt) en dat je jezelf er niet echt fijn bij voelt ofzo?

denk dat ze het wel inziet na wat door drammen.
vrouwen........

ja dat is inderdaad wel zuur, maar probeer dat gewoon aan te geven snap je.. dat je niet altijd tijd hebt (en zeker niet alleen als het haar uitkomt) en dat je jezelf er niet echt fijn bij voelt ofzo?

denk dat ze het wel inziet na wat door drammen.
vrouwen........
ja ik vroeg al of het morgen kon (dan is ze vrij) kon het niet ook niet smiddags, vrijdag kon het niet en zaterdag misschien.
heb toen maar gezegd dat ik ging :o

ja ik vroeg al of het morgen kon (dan is ze vrij) kon het niet ook niet smiddags, vrijdag kon het niet en zaterdag misschien.
heb toen maar gezegd dat ik ging :o

haha trek haar broek nou eens uit en doe hem zelf aan gozer.
Je zit eronder nu, en dat is niet de bedoeling. Nu vind je het allemaal nog niet zo erg enzo, totdat ze eraan gewent is, dan word je er gek van.

Praat met haar erover kerel, anders ga je jezelf nog vervelende situaties geven.

haha trek haar broek nou eens uit en doe hem zelf aan gozer.
Je zit eronder nu, en dat is niet de bedoeling. Nu vind je het allemaal nog niet zo erg enzo, totdat ze eraan gewent is, dan word je er gek van.

Praat met haar erover kerel, anders ga je jezelf nog vervelende situaties geven.
Zij heeft mij sowieso meer nodig dan ik haar, ik zie wel wanneer ik dr zie maar als dit soort dingen vaker gaat gebeuren dan kap ik ermee en ga ik weer van een vrijgezellen leven genieten

Flink geluk gehad poppin, ietsje lager en je had een big situation.

gatver vieze shit poppin

Flink geluk gehad poppin, ietsje lager en je had een big situation.

Ik weet het ja. En daar zit ik niet echt op te wachten. Hierop ook niet maargoed.

Kan nu wel facking zekere 2 weken niet trainen. Alleen benen, leg curl, leg extentions, legpress, dip belt squats en kuiten kan ik wel alles denk ik.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

toen het gebeurde zei ik zo van:

Wtf, en likte hem toen schoon(een lik zo heel stoer). Toen zei mijn collega kom mee starks ga je dood!. Toen zei ik nee joh. Heb geeneens een pleister nodig.

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven