AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie; met een darminfectie waardoor ik aan de antibiotica zit en al dagen nauwelijks heb kunnen eten en alleen maar op de plee heb gezeten.

8,5kg afgevallen binnen een maand.

Zo, probeer die maar eens te overtreffen...

Klagen is voor vrouwen en homo's.

Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie; met een darminfectie waardoor ik aan de antibiotica zit en al dagen nauwelijks heb kunnen eten en alleen maar op de plee heb gezeten.

8,5kg afgevallen binnen een maand.

Zo, probeer die maar eens te overtreffen...

Zo te horen ben je niet in eigen land op vakantie geweest?

Zo te horen ben je niet in eigen land op vakantie geweest?

Indonesië, viespeuken daar.

Maar 8,5 kg is wel heel bruut, het liefste wil ik keihard huilen maar ik ben nog te beroerd van de jetlag en pillen om de volle schade te beseffen.

Maar 8,5 kg is wel heel bruut, het liefste wil ik keihard huilen maar ik ben nog te beroerd van de jetlag en pillen om de volle schade te beseffen.

Aardig ****ed, zonde man.

Een karma pleister erop, en hup je kan weer trainen!

Kei hard knallen en dan zit het er zo weer aan.

Hoop ik voor je.

Het vliegt er wel weer terug aan als je begint. Maar sowieso balen. Neem een bak ijs en check brokeback mountain.

Sinds ik verkouden ben de afgelopen week produceer ik een liter slijm per dag en stinken mijn scheten zo hard dat ik er zelf misselijk van wordt.

Ik heb mezelf vrij gegeven en ga lekker een stuk of 5 films kijken vandaag. In me stank.

Vandaag voor de verandering niet zo veel te klagen. 't Is bijna weekend, vandaag best leuke dag gehad, redelijk leuk weekend voor de boeg en morgen eindelijk weer trainen voor het eerst in twee weken! :woot:

Moet nog 12 uur wachten voor Mr.O.. :fuu:

Ik wil al m'n ingewanden uitkotsen, m'n armen uit m'n schoudergewrichten trekken en ze opeten en dan triomfantelijk krijsend in m'n onderbroek over straat rennen met een halfopgegeten arm.

:eek: Oh noes, heb je toevallig veel bij die straat toko's gegeten?

Gelukkig voor jou bestaat er iets als spiergeheugen voor je het weet ben je weer de oude, 8.5 kg is wel erg veel trouwens.. de t*ring... :(

Ik ben helemaal niet geweldadig en normaal de rust zelfe, maar ik denk dat ik Maandag de hoofduitvoerder ff achter zijn bureau vandaan trek. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed tot het kookpunt te brengen. Ik zal proberen niet te slaan anders krijg ik de zak:mad:

Ik ben helemaal niet geweldadig en normaal de rust zelfe, maar ik denk dat ik Maandag de hoofduitvoerder ff achter zijn bureau vandaan trek. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed tot het kookpunt te brengen. Ik zal hem slaan, anders krijg ik maar de zak:mad:

zou ik ook doen :hamer:

Ik ben misselijk van de noten en moe

Ik ben helemaal niet geweldadig en normaal de rust zelfe, maar ik denk dat ik Maandag de hoofduitvoerder ff achter zijn bureau vandaan trek. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed tot het kookpunt te brengen. Ik zal proberen niet te slaan anders krijg ik de zak:mad:
Zo af en toe moet je je fantasie volledig uitleven zonder jezelf zorgen te maken over de consequenties. Dit geeft een enorm goed gevoel achteraf en er gaat een nieuwe wereld voor je open.

Ik zou zeggen, dit is het moment :)

Vergeet achteraf geen uitgebreid verslag te doen alhier :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven