- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie; met een darminfectie waardoor ik aan de antibiotica zit en al dagen nauwelijks heb kunnen eten en alleen maar op de plee heb gezeten.
8,5kg afgevallen binnen een maand.
Zo, probeer die maar eens te overtreffen...
Zo te horen ben je niet in eigen land op vakantie geweest?
Indonesië, viespeuken daar.
Maar 8,5 kg is wel heel bruut, het liefste wil ik keihard huilen maar ik ben nog te beroerd van de jetlag en pillen om de volle schade te beseffen.
Maar 8,5 kg is wel heel bruut, het liefste wil ik keihard huilen maar ik ben nog te beroerd van de jetlag en pillen om de volle schade te beseffen.
Ik mag morgen weer gezellig beginnen na 3 weekjes vrij![]()
3 weken..pff
LOL , heb je ok TV ?
lekker Filmpje pakken
Werk ze nog man![]()

Vandaag voor de verandering niet zo veel te klagen. 't Is bijna weekend, vandaag best leuke dag gehad, redelijk leuk weekend voor de boeg en morgen eindelijk weer trainen voor het eerst in twee weken!![]()

wrong topic --->http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/goede-nieuws-topic-221648/
we gaan door met klagen..moet nog 56 minuten werken![]()

Ok dan... Ik ben al de hele week verkouden en het is nog steeds niet helemaal over.![]()

Oh noes, heb je toevallig veel bij die straat toko's gegeten?
Ik ben helemaal niet geweldadig en normaal de rust zelfe, maar ik denk dat ik Maandag de hoofduitvoerder ff achter zijn bureau vandaan trek. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed tot het kookpunt te brengen. Ik zal hem slaan, anders krijg ik maar de zak![]()

Zo af en toe moet je je fantasie volledig uitleven zonder jezelf zorgen te maken over de consequenties. Dit geeft een enorm goed gevoel achteraf en er gaat een nieuwe wereld voor je open.Ik ben helemaal niet geweldadig en normaal de rust zelfe, maar ik denk dat ik Maandag de hoofduitvoerder ff achter zijn bureau vandaan trek. Hij heeft het voor elkaar gekregen om mijn bloed tot het kookpunt te brengen. Ik zal proberen niet te slaan anders krijg ik de zak![]()