- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik vandaag al om 12u ben moeten opstaan en daardoor de hele dag met een gigantische kater heb rondgelopen.
Ghehe.. ik heb nogsteeds last van me rug.. en moet zo naar de gym waar ongetwijfeld veel superdudes zijn.. oneeedie zijn natuurlijk voetballuh
Dus niet veel te klagen![]()
Ben een beetje brak, gisteravond net 1 uur liggen pitten voor de MR:O.
groepsknuffel 

groepsknuffel
Ik heb niks te klagen vandaag, heerlijk zeg!![]()
dank je Greet, dat had ik net nodig.Ticketbox werkt niet NotoriousXL ?
Ik werd net gebeld door iemand met vreemd nummer..te laat met opnemen.. bel ik terug neemt diegene niet op.. is het mogelijk om te achterhalen wie het is ? nee zeker![]()

Who cares? Als iemand mij belt met een nummer dat ik niet ken ga ik echt niet terugbellen.![]()

Net begonnen met trainen en vanaf het moment dat ik op het bankje ging liggen ben ik ontzettend duizelig en het gaat maar niet over.Wil eigenlijk weer stoppen maar dit is de eerste training sinds twee weken, mag nu niet kappen... Maar voel me nu wel erg k*t, zomaar ineens...
Ticketbox werkt niet NotoriousXL ?
Ik werd net gebeld door iemand met vreemd nummer..te laat met opnemen.. bel ik terug neemt diegene niet op.. is het mogelijk om te achterhalen wie het is ? nee zeker![]()

Het is een mobiel nummer..
Dus onvindbaar denk ik, dat gebeld.nl is trouwens wel handig..