XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik vandaag al om 12u ben moeten opstaan en daardoor de hele dag met een gigantische kater heb rondgelopen.

Ghehe.. ik heb nogsteeds last van me rug.. en moet zo naar de gym waar ongetwijfeld veel superdudes zijn.. oneee :D die zijn natuurlijk voetballuh

Dus niet veel te klagen :D

Ben een beetje brak, gisteravond net 1 uur liggen pitten voor de MR:O.

Dat ik vandaag al om 12u ben moeten opstaan en daardoor de hele dag met een gigantische kater heb rondgelopen.

Ghehe.. ik heb nogsteeds last van me rug.. en moet zo naar de gym waar ongetwijfeld veel superdudes zijn.. oneee :D die zijn natuurlijk voetballuh

Dus niet veel te klagen :D

Ben een beetje brak, gisteravond net 1 uur liggen pitten voor de MR:O.

:aai: groepsknuffel :D

Ik heb niks te klagen vandaag, heerlijk zeg! :D

h**ren, t*fus, k*t ticketonline!! En pl**ris, teering, aids UPC!!!

Nog steeds internetproblemen... uitgerekend als de kaarten voor Qlimax in de verkoop gaan!

Ticketbox werkt niet NotoriousXL ?
Ik werd net gebeld door iemand met vreemd nummer..te laat met opnemen.. bel ik terug neemt diegene niet op.. is het mogelijk om te achterhalen wie het is ? nee zeker :D

Ticketbox werkt niet NotoriousXL ?
Ik werd net gebeld door iemand met vreemd nummer..te laat met opnemen.. bel ik terug neemt diegene niet op.. is het mogelijk om te achterhalen wie het is ? nee zeker :D

Who cares? Als iemand mij belt met een nummer dat ik niet ken ga ik echt niet terugbellen.:o

Net begonnen met trainen en vanaf het moment dat ik op het bankje ging liggen ben ik ontzettend duizelig en het gaat maar niet over. :( Wil eigenlijk weer stoppen maar dit is de eerste training sinds twee weken, mag nu niet kappen... Maar voel me nu wel erg k*t, zomaar ineens...

Net begonnen met trainen en vanaf het moment dat ik op het bankje ging liggen ben ik ontzettend duizelig en het gaat maar niet over. :( Wil eigenlijk weer stoppen maar dit is de eerste training sinds twee weken, mag nu niet kappen... Maar voel me nu wel erg k*t, zomaar ineens...

ah gossie, heb je zin in een zoentje, waarschijnlijk is het dan zo over.

Het is een mobiel nummer.. :(
Dus onvindbaar denk ik, dat gebeld.nl is trouwens wel handig..

Er zijn wel een aantal mobiele nummers te achterhalen via die site , die zijn door mensen zelf of anderen toegevoegd.

De database van hun word daardoor ook steeds groter en meer betrouwbaar , soms weleens handig al zal je niet altijd je oplossing daar vinden.

schouderblessure is er nog steeds
ik ben dit ****ing beu strontschouder dat het is
van de dokter moest ik 1 week biofenac nemen maarja ben nu net klaar hiermee en het helpt voor de zak
hij zei ook dat ik 2 weken rust moet pakken , maar ik pak al 3 maand rust
en op de fotos die ik heb laten trekken in het ziekenhuis valt ook niets te zien
enige wat ik kan trainen is bicep + 1 oef voor tricep & benen
gevoel nog steeds een lichte pijn in schouder.......

Laatst bewerkt:
Het is gewoon een k*t zondag, weet niet waarom.. maar zo voelt het :mad:

Ben aan het werk.

Ben ziek.. voel me zwaar klote en heb veel huiswerk maar de overwinning van Feyenoord maakt veel goed :)

Balen dat grote maten shirts meteen jurken zijn:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven