Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
i like the way you're moving to the drummmmmm

best chill nummerke wel da je postte -.-"

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Ola! je zegt nog iets terug ook ;o

It's like you're the only girl on the world, jwz

Je zou niet de eerste zijn die er op latere leeftijd achterkomt dat hij homo is hoor

yarly

Oke.

2cqfipf.png

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

dat snap ik niet:scratch: als je ooit verliefd geweest bent op een chick, dan kan je toch onmogelijk homo zijn, maximum bi.

qft qft brah

poppin is irritant

Is al vaker gebleken dat jij lijdt aan een gebrek aan intelligentie/empathie/... :(

bij mijn weten is je geaardheid bij de geboorte al geprogrammeerd, dus als je ooit verliefd bent geweest op een chick kan je maximum nog bi worden:)

en wanneer is dan gebleken dat ik lijd aan een gebrek aan intelligentie:(

De laatste tijd begin ik gewoon een schijthekel te krijgen aan de radio!
Steeds meer reclame reclame, en nog meer reclame. Als je dan naar een andere radiozender zapt: RECLAME! :mad:

Maar het is nog veel erger. ALS er dan muziek gedraaid word, dan is het muziek van die omhooggevallen lowlifes zoals Lady GaGa, Usher, Justin Bieber en Ke$ha. Hun muziek betekend helemaal niks. Van het begin tot het einde is het meaningless, en senseless. De enige reden waarom zij beroemt worden is omdat ze zich raar kleden, of omdat ze geile vrouwen in hun clip hebben.

Waarom draaid geen enkele zender meer echte muziek van Nirvana, Eric Clapton, Duran Duran, Elton John, Bon Jovi, Guns 'n Roses, Metallica, AC/DC en ga zo maar f*cking door!

Nee hoor, tegenwoordig luisteren we met z'n allen massaal naar reclame en mediageile aanstellers die geen flauw benul hebben van muziek.

Helemaal mee eens, je hebt btw precies dezelfde smaak als mij:) Vooral AC/DC, Bon Jovi en Guns 'n Roses.:)

verveling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven