MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt tnx, ik wilde hem ook gaan halen maar wcht wel totdat het verholpen is:o
mwah sommige hebben er geen last van er is een groot gedeelte al geholpen
ik citeer:
Zo zou de patch onder meer de prestaties van dual- en quad core-processors moeten verbeteren. Veel PC-gebruikers liepen tegen problemen aan binnen het spel, omdat het bijna honderd procent van de processorkracht in gebruik zou nemen en nauwelijks beslag legde op het videokaartgeheugen.
Ook zijn er een aantal foutjes in de multiplayer van het spel opgelost en moet het vergezellen van Steam-vrienden in al gaande multiplayersessies weer goed werken. Call of Duty: Black Ops werd begin deze week uitgebracht en versloeg zijn voorganger Modern Warfare 2, als grootste entertainmentlancering ooit.
Bron: http://www.nu.nl/games/2377301/eerste-patch-pc-versie-call-of-duty-black-ops-vrijgegeven.html

maar laten we nu ontopic blijvn :o

nu net pas wakker :o

Nog steeds ziek KAK!!!

^ beterschap.

Hier regent het nog steeds, vanavond ook nog geen plannen :(

Denk ik eindelijk vrij te hebben van me werk kan ik alsnog gaan werken:mad:

dat android niet lekker wil werken op mn HD2

slechte dag zo te zien :p:D

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Is een hele kunst in jouw geval :)

Wat een geluk dat ik al zo knap ben, straks nog een Zyzz lichaam ook, i'm mirin' brah

dat vele idioten hier altijd de (ondertussen achterhaalde) memes van 4chan stelen en dan denken dat ze origineel zijn:o

Ik snap jou post niet???

oh en dat ik achterlijke vissen heb... die gaan telkens stiekem achter de achtergrond zitten ipv der voor de zwemmen -.-"

ffffffffffffffffffffffffff FFFFFFFFFFUUUUUUU zet ik opnieuw android erop gaat die weer keihard loopen :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven