Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goudvis?
hebben geheugen van 5 seconden, kun je hun dan toch niet kwalijk nemen dat ze achterlijk zijn?

julidochromis marlieri... nee deze hebben een geheugen van een olifant en een intelligentie van een mens. ze worden ook wel olimens genoemd![]()
julidochromis marlieri... nee deze hebben een geheugen van een olifant en een intelligentie van een mens. ze worden ook wel olimens genoemd![]()

Als dat zo was waarom hebben ze dan nog geen manier gevonden om uit het water te komen?
![]()
omdat ze niet zonder water kunnen. en ik ze niet de middelen geef om dat wel voor elkaar te krijgen...
ze hebben: water, stenen en zand.
zo nu en dan praat ik er wel eens over met ze.

Als zo zo slim waren kregen ze dat zelf wel voor elkaar.
![]()

nee want ze hebben allebei lichamelijke beperkingen, aangezien ze vissen zijn...
![]()

Maag ligt helemaal overhoop omdat ik helemaal los ging op mijn junkdag . Jullie kennen het wel je begint met 1 pizza te vreten en vervolgens raak je alle controle kwijt . Gisteren douwde ik dit naar binnen . Het begon met 1 grote pizza met salami en een litertje volle choco . Daarna at ik nog eens een twix of 2 en een praline of 8 . Een uurtje later groot pak friet met stoofvlees, 2 garnaal krokketten , bitterballen , 2 curry worsten speciaal en een bicky burger . 2uur later kwam een vriend me halen om wat te drinken na een biertje of 10 nog een grote pitta met andalouse gaan halen en voor ik ging slapen at ik nog een grote zak chips met peper damn wat een faaldag .

Maag ligt helemaal overhoop omdat ik helemaal los ging op mijn junkdag . Jullie kennen het wel je begint met 1 pizza te vreten en vervolgens raak je alle controle kwijt . Gisteren douwde ik dit naar binnen . Het begon met 1 grote pizza met salami en een litertje volle choco . Daarna at ik nog eens een twix of 2 en een praline of 8 . Een uurtje later groot pak friet met stoofvlees, 2 garnaal krokketten , bitterballen , 2 curry worsten speciaal en een bicky burger . 2uur later kwam een vriend me halen om wat te drinken na een biertje of 10 nog een grote pitta met andalouse gaan halen en voor ik ging slapen at ik nog een grote zak chips met peper damn wat een faaldag .
Ben je nu al zo'n dikke duitser met een vet vlek op zijn hemd?Maag ligt helemaal overhoop omdat ik helemaal los ging op mijn junkdag . Jullie kennen het wel je begint met 1 pizza te vreten en vervolgens raak je alle controle kwijt . Gisteren douwde ik dit naar binnen . Het begon met 1 grote pizza met salami en een litertje volle choco . Daarna at ik nog eens een twix of 2 en een praline of 8 . Een uurtje later groot pak friet met stoofvlees, 2 garnaal krokketten , bitterballen , 2 curry worsten speciaal en een bicky burger . 2uur later kwam een vriend me halen om wat te drinken na een biertje of 10 nog een grote pitta met andalouse gaan halen en voor ik ging slapen at ik nog een grote zak chips met peper damn wat een faaldag .
Ben je nu al zo'n dikke duitser met een vet vlek op zijn hemd?