MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij was het je zusjes kamer

iemand zei me dat ik op google afbeeldingen naar wintermuts moest zoeken :(

Vriendin komt over 2 dagen slapen en is ongesteld hopelijk is het vrijdag weg :@

vandaag een waardeloze trainin gehad.
pfff
3 oefeningen borst gedaan en een uur met chicky staan buuurten!

WAAAARDELOOSS

is het te doen?
moet er dan een handdoek onder leggen ofzo? wil niet dat er bloed op me bed komt

ik raad het af.... ik vond het in het begin nog wel oke. ik dacht **** die shit lekker nken! alleen nu skip ik liever een dag of 2.... of een week :wanker:

maar als je het toch wilt doen is een donker handdoekje wel handig ja :)

vandaag een waardeloze trainin gehad.
pfff
3 oefeningen borst gedaan en een uur met chicky staan buuurten!

WAAAARDELOOSS

next time better. heb ik ook wel eens. bekijk het van de goede kant je hebt tenminste toch iets gedaan, en voeding goed gehouden?!

die chick waar je dat topic over opende?
haha
JA! pff echt erg,,

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

next time better. heb ik ook wel eens. bekijk het van de goede kant je hebt tenminste toch iets gedaan, en voeding goed gehouden?!
voeding vandaag en gister ook slecht..je zou normaal verwachten met offerfeest goed te eten maar dat viel vies tegen toen we op bezoek waren,
toenstrax even snel een pan macaroni gemaakt..

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

en heb vandaag creatine gehaald,ik zag goeie revieuws over creatine van ultra fine monohydrate ,en heb omega 3 gekocht en een pot no xplode..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven