- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
vandaag een waardeloze trainin gehad.
pfff
3 oefeningen borst gedaan en een uur met chicky staan buuurten!
WAAAARDELOOSS
doe je toch zelf
btw: verkapte zie me playen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag een waardeloze trainin gehad.
pfff
3 oefeningen borst gedaan en een uur met chicky staan buuurten!
WAAAARDELOOSS

dat kan ik je vertellenGruwelijke maagpijn al 'n paar uur en nu al twee dagen non-stop hoofdpijn, echt wtf is er mis met mij.![]()
Gruwelijke maagpijn al 'n paar uur en nu al twee dagen non-stop hoofdpijn, echt wtf is er mis met mij.![]()

Gruwelijke maagpijn al 'n paar uur en nu al twee dagen non-stop hoofdpijn, echt wtf is er mis met mij.![]()
ik raad het af.... ik vond het in het begin nog wel oke. ik dacht **** die shit lekker nken! alleen nu skip ik liever een dag of 2.... of een week
maar als je het toch wilt doen is een donker handdoekje wel handig ja![]()
hihi 't is maar net wat je aan het drinken bent..verslikte me net bij het drinken, heeeeeel mijn beeldscherm / toetsenbord onder![]()

daar heb je geen dokter voor nodigik moet eigenlijk heel nodig schijten... maar heb geen zin

lol ok dit is wel nice.
Ik ga dus naar dat ziekenhuis in Utrecht voor mn been, al dat gezeik over me heen laten komen. Staan we klaar om weer te vertrekken naar huis, kom ik een wijf tegen dat ik 1-2 maanden geleden heb gedoet en nooit meer iets van me laten horen
Ze bleef me aankijken maar ik deed maar alsof ik haar niet zag.
Ik dacht echt, shit brah.. dit kan niet waar zijn. We komen allebei uit waalwijk en dan in hetzelfde ziekenhuis, op dezelfde tijd in Utrecht zitten
Een ongemakkelijk gevoel. Zo zou ik het 't beste kunnen omschrijven.

ja zoiets zuig ik zo uit mn duim brah