Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tl;drVanochtend ben ik om half zes wakker geschrokken van een wilde hoestbui met een kop vol snot. ''Getsie, eerst even mijn neus snuiten en dan snel verder slapen!''
Ik keek om mij heen, en constateerde dat er geen tissue of wc papier binnen handberijk was om mijn neus mee te snuiten. Normaal ben ik niet te beroerd om het laken te gebruiken, maar ik voelde dat er deze keer wel erg veel klem zat.
Met tegenzin stond ik op, om in de badkamer een stuk wc papier te halen om mijn neus in te snuiten. Direct nadat ik opgestaan was merkte ik dat mijn neus al begon te lopen. Gehaast liep ik naar de badkamer, maar ontdekte tot mijn schrik dat de deur van de badkamer dicht, en op slot zat. Uitgerekend nu zat er een familielid op de toilet. In mijn neus voelde ik een kriebel, en wist dat er een niesbui op komst was. ''Duurt het nog lang!?!'' riep ik. Een stem uit de badkamer antwoorde enigszins geschrokken ''ja''
De kriebel in mijn neus werd erger en erger, ik moest snel iets doen om te voorkomen dat ik de hele hal onder zou niezen. Ik keek om mij heen, en zag over een stoel een t-shirt hangen. Ik twijfelde geen moment en greep naar het shirt.
''HATSJOE!!!!!!! HATSJOE!!!!!!! HATSJOE!!!!!!!'' weergalmde het door het hele huis. Omdat ik deze niesbui zolang onderdrukt had kwam hij er met veel geweld uit. De druk was zo hoog opgelopen dat ik op het moment van niezen bijna gelanceerd werd. Maar gelukkig heb ik alles op kunnen vangen in het t-shirt, en was er niks op de muur of het tapijn terecht gekomen.
De deur van de badkamer ging open, en mijn moeder keek me aan en fluisterde dat ik stil moest zijn om niet de hele familie wakker te maken.
''Ja mam, sorrie mam'' fluisterde ik terug.
Eindelijk kon ik in de badkamer. Ik snoot mijn neus nog eens lekker helemaal leeg in een flink stuk wc papier, en voelde een kriebel in mijn keel opkomen. Nog geen fractie nadat ik uitgesnoten was begon de hoestbui. Ik probeerde me in te houden, want ik moest stil zijn van mijn moeder. Ik deed mijn handen voor mijn mond om het geluid te onderdrukken, en merkte toen dat ik gigantisch meurde uit mijn giegeltje. ''Ook maar even snel mijn tanden poetsen dan maar''. Nadat ik mijn tanden gepoetst had liep ik terug naar mijn kamer. Op het moment dat ik de deur van mijn kamer achter mij wou sluiten hoorde ik ''miauw'' achter mij.
Ik draaide me om, en zag dat het mijn moeder was die een kat imiteerden. ''Wil je een pepermuntje tegen het hoesten?'' vroeg ze vriendelijk. ''Nee mam, daar zit suiker in'' antwoorde ik. Snel kroop ik terug mijn bed in, en merkte dat ik het plots heel warm had. Ik gooide de dekens van mij af voor wat frisse licht, maar kreeg het ijskoud. Snel trok ik de dekens weer over mij heen, maar nog geen twee minuten later had ik het weer benauwt. Zo ging het nog een uur door, en toen besefte ik het ''Hier klopt iets niet....''
Wordt vervolgd.

Je lijkt wel een vrouw, nu moeten wij natuurlijk vragen waarom je zenuwachtig voor morgen bent.
Nou vooruit, omdat ik in een goeie stemming ben!
Haaii, waarom ben je zenuwachtig voor morgen?
ja dacht dat ik erbij had gezegd waarom, blijkbaar vergeten maar je hebt gelijk hoor. 

schrijnwerkerij. op verplaatsing, dus in de bouw.nog iets ?Hier kunnen wij toch niks mee
Ga je stage lopen bij Hugh Hefner in de Playboy Mansion? Dan zou ik inderdaad ook vrij zenuwachtig zijn.
schrijnwerkerij. op verplaatsing, dus in de bouw.nog iets ?

Ik ga m'n deadline graphics waarschijnlijk niet reddenIk haat OpenGL. Wat zeg ik, ik haat programmeren gewoon.

waarom doe je het dan?Ik ga m'n deadline graphics waarschijnlijk niet reddenIk haat OpenGL. Wat zeg ik, ik haat programmeren gewoon.
jij bent zelf onduidelijk.Alweer ben je net een vrouw, lekker onduidelijk zelfs nadat ik 2x gevraagd heb om verheldering
Geeft niet, veel plezier morgen!
XxX

Wat zit je dan nog te doen op dit forum? Werken jij!![]()
Is slechts een "klein" onderdeel van de opleiding.

vertel is over je opleiding dan swa, ben benieuwdHuiswerk is niet daadwerkelijk werk, ook al maakt het voor de helft deel uit van het woord.
Is slechts een "klein" onderdeel van de opleiding.