AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
had 14a18 muggen in me kamer
R.I.P. 14 muggen
k*t beesten hebben me aardig lek gestoken
je moet ervoor zorgen dat je aids hebt.
dan steken die muggen je en die weten niet dat je aids hebt dus dan krijgen die het ook en dan staat ze een verschrikkelijke langzame dood tegemoet.

je moet ervoor zorgen dat je aids hebt.
dan steken die muggen je en die weten niet dat je aids hebt dus dan krijgen die het ook en dan staat ze een verschrikkelijke langzame dood tegemoet.

Chill man, het zijn maar muggen hoor.

Nee ik ben niet zelf een mug

misquito.jpg

:fuu:
vriendin is op dr kont gestoken dat was wel grappig :roflol:

Hang grote plastic zakken op gevuld met water. Blaas ze op tot een ballon. Het is nu een soort spiegel en als de mug zichzelf ziet in deze ‘ballon’, ziet hij zichzelf 100 keer zo groot, schrik zich rot en vliegt weg
:roflol:

beter had je ze gewoon vermoord, in stukjes gesneden en in de maas gedumpt

swa ik had mijn pipa niet bij mu jeweet. en ik had maar een mes om te ze lek tu prikken ja togh en ze waren met 2 jeweet.
dus als ik die ene had geprikt had die andere popo zn pipa getrokken togh...

swa ik had mijn pipa niet bij mu jeweet. en ik had maar een mes om te ze lek tu prikken ja togh en ze waren met 2 jeweet.
dus als ik die ene had geprikt had die andere popo zn pipa getrokken togh...
je moet ook gewoon r3 drukken dan knive je meteen swa doe ik ook altijd is gewoon bam klaar tactical knive jwz
maar is wel dikke shizzle man heb je nu bekoering of wat

Nog niets joo :)

Waarom krijg ik geen puntjes...

:(:(:(:(:(:(:(:(:(

lol :')

geef mij maar heur ^o)

Gvd sta ik buiten op het punt op mijn fiets te stappen om naar de kroeg te fietsen belt mijn maat met wie ik zou gaan me op met 'nee ik ga niks doen vanavond, voel me nog niet helemaal goed. Spreek je volgend weekend wel'. Bel ik iemand anders op zegt die 'nee ik heb niet zoveel zin vanavond'. Kon ik weer naar binnen stelletje taaiapen :fire:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven