AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
k*t weg werkzaamheden :mad:

Had VK banen..........

Door me k*tknieen kon ik niet Squaten vandaag! :mad:

Godver de godver. Kom ik net thuis, is m'n hele bed doorweekt en word ik geteisterd door een tik-geluid. Lekkage door één van de gaten in m'n plafond (dat komt door beunhazen die vorige week door m'n plafond zijn geboord :rolleyes: )
GVD nu moet ik een matrasje oppompen en lekker de hele nacht niet slapen van zo'n k*t geluid. Ik eis een reductie op m'n huur. Potverdomme.

Godver de godver. Kom ik net thuis, is m'n hele bed doorweekt en word ik geteisterd door een tik-geluid. Lekkage door één van de gaten in m'n plafond (dat komt door beunhazen die vorige week door m'n plafond zijn geboord :rolleyes: )
GVD nu moet ik een matrasje oppompen en lekker de hele nacht niet slapen van zo'n k*t geluid. Ik eis een reductie op m'n huur. Potverdomme.

Vervelend he..al die nattigheid

Klote Ziggo, willen ze me ineens wijsmaken dat ik sport1 en digitaal totaal heb van hun.

Ik wil alleen Basis kabel voor mijn dochter, mijn dochter kijkt geen sport 1 en Hustler TV.
rekenen ze ook nog eens 29,95 kosten voor een decoder. waar ik niet eens om vraag.

en dan bel je ze op en ben je 25 min. a/d telefoon, hopende dat het nu wel goed gaat.

:mad:

K*tzooi overwerken vanavond..

Niet meer dan normaal dat een glory hole lekt, mss kan je bij CoDtje in z'n kamper nog slapen, daar hoor je geen getik iig.

Moe en last me keel.. en me voeding zuigt de laatste tijd.. ik ben dus naar beneden ff wat kanen:D

Maagzuur als een mother****er, maar heb geen zin om m'n arm uit te strekken om m'n Rennies te pakken, jeetje wat nu.. waar is een vrouw als je haar echt nodig hebt. :shrug:

nieuwe pleepapier op m'n werk lijkt wel schuurpapier

:(

gebanned uit het karmatopic :(

Vandaag uit mn broek gescheurd toen ik in de stad was. Ik snel wat winkels in om een nieuwe broek te kopen omdat ik een uur later een afspraak nog had. Maar al die broeken zitten gewoon te krap. Normaal zeur ik niet zo snel hierom, maar het word nu toch wel knap lastig.

nekpijn door mn artrose
en daardoor meer en meer beginnen beseffen dat krachttraining mn gewrichten naar de kloten helpt! life is a b*ch!

Ik heb nog spierpijn van maandag en moet zo gaan trainen.

Dat ik echt verliefd ben op een jongen en onze prille relatie geen kans krijgt omdat meneer over 5 weken 3-6 mnd op vakantie gaat... perfect timing:(

Ik vind dat het forum vandaag wat trager gaat.

Bij meer mensen of ligt het aan men internet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven