AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

karma topic waar :eek:

Maagzuur als een mother****er, maar heb geen zin om m'n arm uit te strekken om m'n Rennies te pakken, jeetje wat nu.. waar is een vrouw als je haar echt nodig hebt. :shrug:

Dat ik echt verliefd ben op een jongen en onze prille relatie geen kans krijgt omdat meneer over 5 weken 3-6 mnd op vakantie gaat... perfect timing:(

Misschien is SJ2 de ideale vrouw voor je :D

Pijn me keel ga maar eens slapen

mijn moeder heeft de code van private spice weer veranderd:(

Dat ik echt verliefd ben op een jongen en onze prille relatie geen kans krijgt omdat meneer over 5 weken 3-6 mnd op vakantie gaat... perfect timing:(

Je weet ze wel uit te kiezen he? Eerst die bouwvakker en nu deze gast :roflol:.

Moet weer beginnen aan me studie :fuu:

Edit//

''De altijd stoere Peter R. de Vries gaat met de billen bloot op nationale televisie. De robuuste en emotieloze misdaadverslaggever komt volgens De Telegraaf namelijk huilend op tv bij het programma Waar is de Mol?

Peter gaat samen met Johnny de Mol naar zijn dochter Kelly in Ghana, die zich daar inzet voor weeskinderen met haar eigen stichting 'Meet Kate'. Kelly laat daar aan de twee mannen zien wat zij allemaal doet en welk verschil dat maakt voor de regionale kinderen.

Peter vindt dit zo prachtig dat hij zijn tranen niet meer kan tegenhouden, snikkend staat hij naast Johnny de Mol zijn dochter te bewonderen.

Komende maandag is de aflevering met Peter te zien.''

:fuu: Dit is tegenwoordig nieuws

WTFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:fuu:

Laatst bewerkt:
Hoerige schijt computers hier...netwerk ligt er wéér uit!

Dat er geen ENERGIEBESPARENDE zwarte DBB skin is!!

Ik weet niet of me knieen morgen hersteld zijn zodat ik weer kan Deadliften.. :fuu:

heb ****ing overal jeuk.

Vandaag gehoord dat ik maandag niet meer moet komen werken wegens besparingen, dit terwyl mn vriendin me laten zitten heeft 3 weken geleden waar ik met samen woonde en dat mn ouders verhuizen naar een appartementje zodat ik binnen 2 maand hier ook buiten moet en op straat sta zonder werk.

Denk wel dat ik win qua tegenslag dezer dagen...

Nog steeds last van me hamstring :fire:

Vandaag gehoord dat ik maandag niet meer moet komen werken wegens besparingen, dit terwyl mn vriendin me laten zitten heeft 3 weken geleden waar ik met samen woonde en dat mn ouders verhuizen naar een appartementje zodat ik binnen 2 maand hier ook buiten moet en op straat sta zonder werk.

Denk wel dat ik win qua tegenslag dezer dagen...

Damn, succes!

Je weet ze wel uit te kiezen he? Eerst die bouwvakker en nu deze gast :roflol:.
haha ja, maar dit is wel een goeie!

Hij kookt, hij fixt ontbijtjes, hij is lief, slim, knap, sociaal, houdt me niet vast op de grond.. mjah.. nu over nagedacht en over gesproken; we zien wel waar het schip strandt en gaan na die tijd weer opnieuw kennis maken. Verder heb ik vrij spel gekregen, hoef niet te wachten op hem. Mja.. als je verstand boven je gevoel stel dan doe je dat natuurlijk ook niet.

OT: vandaag een heerlijke dag, niets te klagen.. ja misschien de ontzettende spierpijn. Maar tot op een zekere hoogte is dat natuurlijk ook positief he.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven