Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk lui vandaag. Tijdens uitgaan was ik al ontzettend moe en dat heb ik nu nog steeds..

U :gek:?

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

:yawn:

Lieve Marcel.
Ik voel me zo stom dat ik je na zon lange tijd pas aansprak. Als ik eerder was geweest zouden we dan wel samen zijn nu? Had je toen ook al iemand of was je toen wel alleen? Ik ben 2 jaar lang verliefd op je geweest zonder dat je het wist. Met je mooie ogen heb je mn hart veroverd. Ik dacht dat je mij ook leuk vond. Ik baal ervan dat ik je nooit meer zal zien. En dat ik die agressieve snol nog wel dagelijks tegenkom. Als ik eerder was geweest zouden we dan wel samen zijn nu? Zo stom. Zoo stom van mij..

Lieve Marcel.
Ik voel me zo stom dat ik je na zon lange tijd pas aansprak. Als ik eerder was geweest zouden we dan wel samen zijn nu? Had je toen ook al iemand of was je toen wel alleen? Ik ben 2 jaar lang verliefd op je geweest zonder dat je het wist. Met je mooie ogen heb je mn hart veroverd. Ik dacht dat je mij ook leuk vond. Ik baal ervan dat ik je nooit meer zal zien. En dat ik die agressieve snol nog wel dagelijks tegenkom. Als ik eerder was geweest zouden we dan wel samen zijn nu? Zo stom. Zoo stom van mij..

1271760918_cat-yawn.gif

ok

diss diss

Het is ****ing koud hiero!

Er zat een duif in de gang toen ik opstond :mad: Vieze gevleugelde demonen!

dikke vette hangover van gisteren. hele dag brak :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven