Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, ja idd. goesting hebben: zin hebben, geil staan, willen nken,....
zin om te poepen: maar ook dat wil bij jullie weer wat anders zeggen lol
Zit achter die kiosk waar je eten kan halenJa man ga eerst van utrecht naar rotterdam, en daarna weer naar den haag![]()
Ik ga in rotterdam even bij de burger king eten ofzo en dan weer verder naar breda.
---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------
Kersje ik ga weer naar spoor 7 anders mis ik mijn trein en moet ik weer wachten.

Jammer had graag met je willen daten

Dus als ik een Belg wil nken vraag ik gewoon of ze goesting heeft?![]()
Huh? Nee man.
Hier in België knuppelen we vrouwen neer en slepen ze mee naar onze grot om ze vervolgens te verkrachten tot ze terug bij bewustzijn komen.
Ik blij.Dan vraag je of ze wilt poepen.Dus als ik een Belg wil nken vraag ik gewoon of ze goesting heeft?![]()
Huh? Nee man.
Hier in België knuppelen we vrouwen neer en slepen ze mee naar onze grot om ze vervolgens te verkrachten tot ze terug bij bewustzijn komen.
.Dus als ik een Belg wil nken vraag ik gewoon of ze goesting heeft?![]()

Heb ook ooit aan een Nederlandse gevraagd of ze wou poepen....
Goesting heeft trouwens niets met coïtus te maken. Is gewoon een dialect woord voor 'zin'.
Je kan ook zeggen: ik heb goesting in een dikke lijn sos

We moeten er iets aan doen marcel, ookal gaan we er zelf aan. Dbb moet gered worden.Dat de zyzzmania die hier op DBB onder de herseninhoudelijk minderbedeelden heerst, zich inmiddels heeft uitgebreid tot de traininglogsectie.
Dit forum gaat echt naar de klote zo...![]()
Dat de zyzzmania die hier op DBB onder de herseninhoudelijk minderbedeelden heerst, zich inmiddels heeft uitgebreid tot de traininglogsectie.
Dit forum gaat echt naar de klote zo...![]()