XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap ook niet echt wat er zo epic is aan zijn kaak , maarja ik hou mij niet zoveel bezig met venten .

dont hate on me bro's

vind zijn muziek wel goed en zijn acties ook
en zijn lichaam

Niks mis met z'n fysiek alleen dat gare gehype van een paar van die randdebielen hiero hangt me onderhand een beetje de strot uit, duurt gewoon te lang voor een 'leuke' trollactie.
Must.. resist.. u mad..
Maar je hebt gelijk schat. ik heb mij spontaan uit de zyzz gebruikers groep ontbonden

Niks mis met z'n fysiek alleen dat gare gehype van een paar van die randdebielen hiero hangt me onderhand een beetje de strot uit, duurt gewoon te lang voor een 'leuke' trollactie.

Ik vind het anders nog wel leuk:D

En er zijn wel ergere dingen in de wereld, om je nou druk te maken om wat iemand op een forum post?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dat de zyzzmania die hier op DBB onder de herseninhoudelijk minderbedeelden heerst, zich inmiddels heeft uitgebreid tot de traininglogsectie.:mad:
Dit forum gaat echt naar de klote zo...:sad:

Mensen denken dat al die shit als ''u mad, jelly'' en nog wat pics door zyzz komen. Maar zyzz heeft dat allemaal niet bedacht ofzo, en de meeste hebben het daar denk ook niet van. Het komt meer door andere fitness fora zoals /fit/ of misc.

pijn in me bek van die tandarts vanmiddag :fuux:

Ik vind het anders nog wel leuk:D

En er zijn wel ergere dingen in de wereld, om je nou druk te maken om wat iemand op een forum post?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Het grappige is er allang vanaf, weet ook zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Beperk die onzin dan tot het zyzz topic ofzo.

Wat een dom argument.Als ik in elk topic van m'n favoriete forum iets tegenkom wat me irriteert vind ik dat na verloop van tijd wel iets waar ik me 'druk' over mag maken, ja.Ik zit op DBB ter ontspanning weet je wel.

Het grappige is er allang vanaf, weet ook zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Wat een dom argument.Als ik in elk topic van m'n favoriete forum iets tegenkom wat me irriteert vind ik dat na verloop van tijd wel iets waar ik me 'druk' over mag maken, ja.Ik zit op DBB ter ontspanning weet je wel.

zet ze dan op je blacklist

Mensen denken dat al die shit als ''u mad, jelly'' en nog wat pics door zyzz komen. Maar zyzz heeft dat allemaal niet bedacht ofzo, en de meeste hebben het daar denk ook niet van. Het komt meer door andere fitness fora zoals /fit/ of misc.

Die quotes vind ik nog wel grappig en die gebruik ik zelf ook wel eens.Het gaat mij om dat ophemelen van die debiel, hij heeft een mooi fysiek -heb ik ook nooit bestreden- maar zo ken ik er wel meer.

Ieder zijn mening, duidelijk dat die van ons verschillen.

Vind alsjeblieft een nieuwe hype, ik wil je zelfs meehelpen zoeken.

Tuurlijk weten we dat, en zyzz komt daar ook van dan en hij gebruikt dat.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Misschien waait het vanzelf wel over

Dan kan ik wel aan de gang blijven:D

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Pindarotsje ftw!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Misschien waait het vanzelf wel over

Dan mag het wat mij betreft wel rap zwaar gaan stormen.

Wat lief, de huilies en de mirers houden (dat komt zelden voor) eens een beschaafde discussie

dat er bijna alleen maar phaggots en attentionho's rond zwerven op dit forum....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven