Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik direct geholpen werd bij GG. Heb geen enkele minuut hoeven wachten.

Edit: dit hoort in het wat maakte jouw dag goed topic.

De meid die ik uit wou vragen bleek een negerhoer te zijn.:(

De meid die mij uit vroeg pakt der telefoon niet meer op en reageert niet meer:(

forever+alone+face.png

Met de kerstdagen:(

Ik word echt depressief als ik denk aan het komende weekend :(

Vind het wel relaxt als winkels open zijn op zondag, hoeft tenminste niet alles op zaterdag of vrijdag te gebeuren. Kerstmarkten vind ik ook wel gezellig eerlijk gezegd.

Zondag werken betekend dat je meer krijgt voor je werkuren, en dat je een andere dag in de week vrij bent, lekker toch!
En voor iemand als mij die door de week geen tijd heeft om naar de stad te gaan, is koopzondag een uitkomst anders ben je gebonden aan de zaterdag.

Vandaag eerste training gehad met m'n nieuwe handschoenen van Bodystore.
Nu al 2 naden gescheurd (o.a bij Middelvinger), t*ring wat een troep.

Hiervoor had ik goedkope meuk handschoenen van de Sport2000, hebben het 6 maanden volgehouden zonder enige scheurtjes...de **** ?!:fuux:

Vandaag eerste training gehad met m'n nieuwe handschoenen van Bodystore.
Nu al 2 naden gescheurd (o.a bij Middelvinger), t*ring wat een troep.

Hiervoor had ik goedkope meuk handschoenen van de Sport2000, hebben het 6 maanden volgehouden zonder enige scheurtjes...de **** ?!:fuux:
Gods manier om je te vertellen dat handschoenen tijdens het trainen gay zijn.

Zit je soms ergens mee?
De posts die je plaatst zijn de laatste tijd nogal agressief en het lijkt wel of je boos bent!
Je kunt het hier gerust kwijt hoor, DBB zal je met respect behandelen en misschien vind je het wel fijn om de warme deken die DBB eigenlijk is om je heen te voelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven