MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook eelt op 1 hand

Pipo de clown.

OT: Veel te vroeg wakker...:(

Jij bent wel vaker te vroeg wakker?

De meid die ik uit wou vragen bleek een negerhoer te zijn.:(

That sucks, haat aan zulke chicks

Ja, maar ik heb behoorlijke eelt, als ik Deadlift of Bench Press, steekt als de malle zonder handschoenen.
Boeit me dan geen ene h**r of het gay is.

Die ga ik binnenkort ook kopen, is bij onze sportschool 20,-

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Zit je soms ergens mee?
De posts die je plaatst zijn de laatste tijd nogal agressief en het lijkt wel of je boos bent!
Je kunt het hier gerust kwijt hoor, DBB zal je met respect behandelen en misschien vind je het wel fijn om de warme deken die DBB eigenlijk is om je heen te voelen.

Epic:roflol:

Gvd,
afgelopen weekend toen ik uitging met men homies, kwam ik een meisje tegen wat ik via het internet heb leren kennen.

Na een tijdje komt ze op me af en zegt ze; Ik wou al heel de tijd tegen u iets komen zeggen. en na wat blablabla en blablabla dat ging ze terug bij haar vriendinnen staan. Ik dacht zou ik ze binnen doen of niet ze staat wat te dicht op mij vond ik. Maar ik dacht ik ga niet slutty doen.
ik natuurlijk zo blij als ik weet niet wat.
op foto was ze mooier vond ik maar ik dacht, dan ben ik eindelijk van mijn single leven af:)

Effe later gingen we door en zag ik haar aan de uitgang staan. Toen ging ik tegen haar zeggen dat ik door ging. En daarna kreeg ik een speelse slag van haar :heart:

Toen een deel dagen later zag ik dat ze op msn een foto heeft met een andere vent die ze ook heeft leren kennen die avond. :fuux:

Ik dacht eerst dat het mss een goede vriend ofzo was, maar nee via facebook ben ik te weten gekomen dat ze hartjes naar die persoon enzo zit te sturen op zijn prikbord. :fuux:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En langs mij stond een geil ding met met zwart haar met coïtus boten aan, panty's en een kort jurkse + dikke tet*en en stijve tepels. Kwam die me voor express wall blokken. ( ge weet wel ge zijt in een discotheek en die loopt langs u door en ge gaat express in haar weg staan) :fuux:

Dat is niet forever alone brah, hijack dr.
May the force be with you

2 aften in mn mond ( ze zijn wel bijna weg) :D

GVD havermout op, kwark op, brinta op!

Gvd,
afgelopen weekend toen ik uitging met men homies, kwam ik een meisje tegen wat ik via het internet heb leren kennen.

Na een tijdje komt ze op me af en zegt ze; Ik wou al heel de tijd tegen u iets komen zeggen. en na wat blablabla en blablabla dat ging ze terug bij haar vriendinnen staan. Ik dacht zou ik ze binnen doen of niet ze staat wat te dicht op mij vond ik. Maar ik dacht ik ga niet slutty doen.
op foto was ze mooier vond ik maar ik dacht, dan ben ik eindelijk van mijn single leven af:)

Effe later gingen we door en zag ik haar aan de uitgang staan. Toen ging ik tegen haar zeggen dat ik door ging. En daarna kreeg ik een speelse slag van haar :heart:

Toen een deel dagen later zag ik dat ze op msn een foto heeft met een andere vent die ze ook heeft leren kennen die avond. :fuux:

Ik dacht eerst dat het mss een goede vriend ofzo was, maar nee via facebook ben ik te weten gekomen dat ze hartjes naar die persoon enzo zit te sturen op zijn prikbord. :fuux:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En langs mij stond een geil ding met met zwart haar met coïtus boten aan, panty's en een kort jurkse + dikke tet*en en stijve tepels. Kwam die me voor express wall blokken. ( ge weet wel ge zijt in een discotheek en die loopt langs u door en ge gaat express in haar weg staan) :fuux:

Prachtig dit, maakte gelijk m´n dag goed...:roflol:

Gvd,

Voortaan gewoon doen, hoe langer je wacht hoe minder kans dat er een ander mee weg gaat. En ik snap je laatste alinea niet.

Dat is het andere deel van m'n slaapprobleem.

fakked up man..
ik join de club..
waar het aan ligt weet ik ook niet, want al mijn stressfactoren van afgelopen jaren als ziekte van ouders en school zijn verleden tijd dus..

hoor graag van je als je een oplossing hebt gevonden ;)

M'n oma heeft ook dat probleem:trollfacex:

Slecht slapen laatste tijd.

Enorme pijn in benen bij squatten sinds kort, bah!

zeurende oudersssssssssssss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven