Pff dat ik een idioot ben. Ik heb eindelijk een smoesje verzonden om mijn vlam van op de bus aan te spreken. Leuk, lukte, ok was klungelig en heb te lang gewacht om even namen uit te wisselen, waardoor ik nog steeds niet weet hoe ze heet. Maar ik zie haar dan 2dagen later op de bus, ipv met haar even te praten. Nee, blijf ik gewoon bij een vriend staan en praat met hem. Heb wel even vriendelijk en casual "hey" gezegd. Later bedacht ik me dat ik dus fout deed hier. Dag daarna, kom haar weer tegen, idem. ****ing idioot. Laat die maat voor wat hij is, focus op die meid. Maar nee, en nu ga ik wss het weekend in zonder haar nog gesproken te hebben. Eerst volgende keer is dan een week later, smooth zenne. 
Moest het nog niet duidelijk zijn, op dat vlak ben ik een bleke ecto met sterilizeer bokalen en bruttelen die mijn veel te korte lange broek op houden waardoor mijn witte sokken in mijn sandalen zichtbaar zijn, maar die wel de intelligentie mist om later vette cash te verdienen zoals Bill Gates en zo toch nog aan de knappe vrouwen te komen
Er is nog 1 klein hoopvol lichtpuntje, heel soms zit ze straks ng op de bus.

Moest het nog niet duidelijk zijn, op dat vlak ben ik een bleke ecto met sterilizeer bokalen en bruttelen die mijn veel te korte lange broek op houden waardoor mijn witte sokken in mijn sandalen zichtbaar zijn, maar die wel de intelligentie mist om later vette cash te verdienen zoals Bill Gates en zo toch nog aan de knappe vrouwen te komen

Er is nog 1 klein hoopvol lichtpuntje, heel soms zit ze straks ng op de bus.

heb geslapen, red ik het misschien niet om naar me gym te gaan en morgen kan ik zeker niet.
!