XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah uit het karmatopic, samen met vele andere broeders ben ik bang.

jah uit het karmatopic, samen met vele andere broeders ben ik bang.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death,
I will fear no evil: For thou art with me;
Thy rod and thy staff, they comfort me.
Thou preparest a table before me in the presence of mine enemies;
Thou annointest my head with oil; My cup runneth over.
Surely goodness and mercy shall follow me all the days of my life,
and I will dwell in the House of the Lord forever.

kkkarmaaaaaaa.

lmao @ bijbeltekst

Ik wordt een beetje moe van de posts die weg gehaald worden :rolleyes:

+1111111111111111!!!!111111einz

Alweeeer aan het werk *Zucht*

Dankje:D.. doe mijn best!!

• Like
Waarderingen: SJ2
balen hoe dat werkt met de karma nu....
level 1.. wat betekend dat? hoeveel levels zijn er enzo?

Geen tijd voor een blanke:(

me kop ziet er niet uit :(

ben kapot, gaap

De laminaat vloer die ik dit weekend in de keuken heb gelegd moet er weer uit omdat ik geluisterd hebt naar mijn vriendin die het altijd beter denkt te weten en ik te murw ben om met haar in discussie te gaan. De ondervloer ligt niet stotend (zoals ik wilde), maar overlappend (zoals zei wilde) en de vloer beweegt nu op de overlappende stukjes. (het ergste is nog wel dat ik die big ass koelkast en vriezer ook weer 2 keer moet verplaatsen (inclusief uitruimen en inruimen))

De laminaat vloer die ik dit weekend in de keuken heb gelegd moet er weer uit omdat ik geluisterd hebt naar mijn vriendin die het altijd beter denkt te weten en ik te murw ben om met haar in discussie te gaan. De ondervloer ligt niet stotend (zoals ik wilde), maar overlappend (zoals zei wilde) en de vloer beweegt nu op de overlappende stukjes. (het ergste is nog wel dat ik die big ass koelkast en vriezer ook weer 2 keer moet verplaatsen (inclusief uitruimen en inruimen))

onder

de

plak

:D

Hee herkenbaar ik had ook zoiets. En nu golft me vloer in de woonkamer :(

Heb altijd even tijd nodig om wakker te worden.
Staat moeders nu in me kamer alles te verbouwen, op te ruimen, :mad:

Neem vloerbedekking. Dat is echt zoveel fijner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven