AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan niet slapen en heb morgen examen :fuu:

Hoef je pindahoofd of mij niet te vertellen, na die epic skatzooi die we daar hebben geplaatst hebben we minsten 2 maanden ondergedoken gezeten.

Na 2 maand al, wat een motivatie zeg:rolleyes:

Ontopic: Jeaj krijg verstand man, 3de verstandskies komt door... slecht geslapen!

Wat een begin van de dag zeg, maagkrampen, loopneus, repost, tjonge jonge.:o

Dat ik nu naar school moet:(

Gedroomd dat ik vreemd ging met een facking lekker wijf maar haar niet in het echt kennen

het weekend is voorbij

Net terug van de mondhygieniste. Ze had wat fluoride aangebracht en mag dus nu een half uur niet eten. :fuu:

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Net terug van de mondhygieniste. Ze had wat fluoride aangebracht en mag dus nu een half uur niet eten. :fuu:

Best leuk vrouwtje trouwens, maar we gingen niet eens even coïtusen. :fuu:

wilde er pm 9 uur uit word potverdomme weer om kwart voor 12 wakker. Wat een klote wekker :fuuu:

het ik net toch ff lekker gepoept

kijk ik voor me uit zie ik nog maarliefst iets van 20 cm aan wc papier hangen -.-'

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Best leuk vrouwtje trouwens, maar we gingen niet eens even coïtusen. :fuu:

als het dus een mannelijke tandarts was geweest en hij kwam in de avond thuis met een fluoriserende penis dan weet zijn vrouw meteen weer hoe laat het is

last van me Klote knie :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven