vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Is getxxl spuitelf? Hoe ironisch een ban krijgen en dan nog betalen aan mensen die je hebben verbannen:![]()
u jelly?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is getxxl spuitelf? Hoe ironisch een ban krijgen en dan nog betalen aan mensen die je hebben verbannen:![]()
Je bent zelf een verbannen.Is getxxl spuitelf? Hoe ironisch een ban krijgen en dan nog betalen aan mensen die je hebben verbannen:![]()

Heb zelf jelly armen
Jij bent een sl*t!

hihihihi
Ik zet 20 cent in op pindahoofd.armen ? anders wil ik je wel ff een ander kleurtje geven met mijn gouden boksbeugel
Ik ga 's even klagen over jou 'little daddy' ik lees alleen maar van die nagposts van je.
Wil je erover praten?

armen ? anders wil ik je wel ff een ander kleurtje geven met mijn gouden boksbeugel
done that didnt work.
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------
ik heb maar tot 28 kg thuis![]()

Met wie moet ik vechten dan?