MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nee, die is gewoon thuis

nee, wel tonijn

:trollface:

Dat was ook me eerste gedachte jaa :P
maarehh, je was dus aant lamballen tymen

OT: &!@#$% wijven ook altijd :rolleyes:

ik ben een lambal

en nu moet ik slapen want morgen vroeg hebik herkansing die ik net zo goed niet kan maken aangezien ik er opnieuw niet voor heb geleer.. erm amper

weet niet of ik zin heb om te sporten morgen

Jonge ga niet de p*ssy uit hangen potverdomme of moet ik nu naar je toekomen en je een schop onder je reet geven met mn houten been :mad::mad:

Ja... dat zou niet verkeerd zijn, een keertje op mijn plaats gezet worden :) ..
Ga stoppen met blowen, en wil weer ****ing hard gaan trainen....

maar het eten / trainen komt er niet echt van :( damn... wat een no-lifer ben ik

chill, ik zeg neem een dag rust rol een mooie knoepert en geniet

maar het eten / trainen komt er niet echt van :( damn... wat een no-lifer ben ik

:aai: aahh
ben ook aant stoppen met roken/blowen mac..
tis kiezen of delen

Je hebt het te hoog in je bol, je bent nooit zo no-life als ik.
Ga trainen, eet je vol en wordt buffer dan mij u fag!

Je kan btur je middag gebruiken om te trainen en als je dan zo nodig moet blowen, die joint na het werk ofzo.. maar hele dag door en dan nog gaan werken, schokkend

:aai: aahh
ben ook aant stoppen met roken/blowen mac..
tis kiezen of delen

Ja klopt, kiezen of delen. Heb wel gehoord dat je persoonlijk veel gaat veranderen als je stopt met smoken. hopelijk gain ik ook wat makkelijker dan :D

Je hebt het te hoog in je bol, je bent nooit zo no-life als ik.
Ga trainen, eet je vol en wordt buffer dan mij u fag!

Mwa, dat is waar.... maar, buffer worden als jou? haha aapje, je benen zijn mijn biceps bro :D

:trollfacex:

Ja klopt, kiezen of delen. Heb wel gehoord dat je persoonlijk veel gaat veranderen als je stopt met smoken. hopelijk gain ik ook wat makkelijker dan :D

Mwa, dat is waar.... maar, buffer worden als jou? haha aapje, je benen zijn mijn biceps bro :D

:trollfacex:

Oja? nou.. dan! Dan zijn mijn pecs lekker groter dan de jouwe! :mad:

Persoonlijk veranderen lijkt me niet, weet niet waar je dat vandaan haalt?
enige wat ik echt mis aan joint is de smaak..
stoned zijn en/of dat luie gevoel de dag erna mis ik echt niet..
Maar ik heb me het afgelopen schooljaar (afstudeerjaar) beperkt tot alleen de weekenden en met hoge uitzonderingen een xtje doordeweeks.

Roken verhoogt je stofwisseling en blowen net zo goed, dus als jij stopt met roken/blowen, dan ga je zeker de gains van je leven maken ;)
ik had een gebroken kaak in de zomer en kwam de 4-5 verloren kilo's niet aan in de vier maanden daarna.. ben nu 3 weken gestopt en al zeker drie kilo aangekomen dus

heb meer moeite met niet drinken in het weekend, dan ist net alsof ik niet leef :S :(

Laatst bewerkt:
Persoonlijk veranderen lijkt me niet, weet niet waar je dat vandaan haalt?
enige wat ik echt mis aan joint is de smaak..
stoned zijn en/of dat luie gevoel de dag erna mis ik echt niet..
Maar ik heb me het afgelopen schooljaar (afstudeerjaar) beperkt tot alleen de weekenden en met hoge uitzonderingen een xtje doordeweeks.

Roken verhoogt je stofwisseling en blowen net zo goed, dus als jij stopt met roken/blowen, dan ga je zeker de gains van je leven maken ;)
ik had een gebroken kaak in de zomer en kwam de 4-5 verloren kilo's niet aan in de vier maanden daarna.. ben nu 3 weken gestopt en al zeker drie kilo aangekomen dus *

Ja, heb het mensen horen zeggen die gestopt waren. minder onzeker, meer zin om dingen te ondernemen etc..
Maar we zien wel, ga het beperken tot het weekend, verder niet meer..

Ga zo slapen, morgen eten en ****ing hard trainen.
Ik heb geen keus, ben ecto van 85 kilo en heb een kleine pik. Ben soft als ik niet ga trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven