XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke
het is pure theorie dus gewoon van buiten leren

Dan nog, bij wiskunde bijv. lees ik de belangrijkste punten en maak ik enkele opdrachten (soms meer dan 1x). Bij andere vakken lees ik alleen de theorie, en bij weer andere maak ik zoals hierboven gezegd 'n soort samenvatting met de belangrijkste punten.

samenvatting schrijven, waardoor je al schrijvende opslaat..
maar ligt er idd wel btje aan wat voor vak..
met rechten was het gewoon het wetboek bijv. door en door weten te gebruiken en uitzonderingen op uitzonderingen stampen.. :P

gezien je leeftijd en de mogelijkheid dat je nog op middelbare school zit, samenvattingen :rolleyes:

oke
heb wel de examenvragen gehad en daar gaat hij er dan 2/4 van vragen ongeveer

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Dan nog, bij wiskunde bijv. lees ik de belangrijkste punten en maak ik enkele opdrachten (soms meer dan 1x). Bij andere vakken lees ik alleen de theorie, en bij weer andere maak ik zoals hierboven gezegd 'n soort samenvatting met de belangrijkste punten.

oke

Ben het ook met GetXXL eens, want met vakken als wiskunde enz of scheitkunde, is het meer formules weten en weten toe te passen..
wiskunde gewoon vragen maken, dan is het op gegeven moment alleen maar andere cijfertjes invullen en rest gaat (zo goed als) vanzelf ;) :P

moeeeeeeeeeeee

Werken aan me bachelor-proef... pff!

No money :( ffs

Geen zin om me te scheren enzo :(

ben veels te knap

Mijn motor rijlles ging niet door, door gladheid.. lessen erna wel..

zit aan vraag 2 van de 50
mirin?

Laatst bewerkt:
welke ecto zag ik vandaag op de HAN een eiwitshake wegtikken? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven