- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
ThanksJa ik heb hem op msn, die kerel is echt wel buff man.. volgensmij word dat echt een pro later.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThanksJa ik heb hem op msn, die kerel is echt wel buff man.. volgensmij word dat echt een pro later.

Jij bent niet buff je bent een ****ing ecto.
Wat ik te klagen heb nju is dat ik ****ing agressief ben waar weet niet waarom lol.
Sla straks echt het bureau doormidden
Need some anti-testosteron please.
come dan jonge verrekte mongol k mep je bureau door midden jonge doe nie stoercool story fag. je bent 'agressief' en wilt jouw bureau doormidden slaan maar je kan wel op dbb bij 'Wat heb jij vandaag te klagen' posten?
rot op met je k*tkop mongol.

cool story fag. je bent 'agressief' en wilt jouw bureau doormidden slaan maar je kan wel op dbb bij 'Wat heb jij vandaag te klagen' posten?
rot op met je k*tkop mongol.
Ja fock wat is dat een k*t serie zeg.
2 homo's die samen met een chick samen wonen ofzo, heb 2 afleveringen gezien en kon mijn roidrages nauwelijks inhouden.
Srs.
Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen: EN DAT DOET ZEER! En wij hebben bijna geen pijnstillers in huis![]()
Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen: EN DAT DOET ZEER! En wij hebben bijna geen pijnstillers in huis![]()

bij mij hebben ze gister een zenuw uit men kies verwijderd en moet terug voor een wortelkanaalbehandeling. i win.
Kom die pijnstillers maar bij mij thuis ophalen, ik heb er zat
J/k ofcourse maar het is koopavond snel ff aspirines halen dus.

Niet naar pietje gaan is een veroordeeld verkrachter
ik was er ook ingetrapt

Me pc maakt een geluid alsof die elk moment kan opstijgen.
watte****
hoe doe ik dat?