XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent niet buff je bent een ****ing ecto.
1237811334_crying-in-the-audience.gif

Wat ik te klagen heb nju is dat ik ****ing agressief ben waar weet niet waarom lol.
Sla straks echt het bureau doormidden :roflol:
Need some anti-testosteron please.

Wat ik te klagen heb nju is dat ik ****ing agressief ben waar weet niet waarom lol.
Sla straks echt het bureau doormidden :roflol:
Need some anti-testosteron please.

cool story fag. je bent 'agressief' en wilt jouw bureau doormidden slaan maar je kan wel op dbb bij 'Wat heb jij vandaag te klagen' posten?

rot op met je k*tkop mongol.

cool story fag. je bent 'agressief' en wilt jouw bureau doormidden slaan maar je kan wel op dbb bij 'Wat heb jij vandaag te klagen' posten?

rot op met je k*tkop mongol.
come dan jonge verrekte mongol k mep je bureau door midden jonge doe nie stoer :mad::mad::mad::mad::mad:

Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen: EN DAT DOET ZEER! En wij hebben bijna geen pijnstillers in huis :(

Ja fock wat is dat een k*t serie zeg.
2 homo's die samen met een chick samen wonen ofzo, heb 2 afleveringen gezien en kon mijn roidrages nauwelijks inhouden.
Srs.

echt nog geen 1 keer kunnen lachen om die crap... het hatelijke is dat precies voor Will & Grace is en dat wil ik wel zien.

Mijn verstandskiezen zijn aan het doorkomen: EN DAT DOET ZEER! En wij hebben bijna geen pijnstillers in huis :(

bij mij hebben ze gister een zenuw uit men kies verwijderd en moet terug voor een wortelkanaalbehandeling. i win.

ik heb niets te klagen gvd

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Wist niet dat je die had

Ik heb een voorraadje diclofenac gevonden en dit kan ik dan vannacht en morgenochtend innemen, dan kan ik morgen aan het eind van de ochtend even langs de AH gaan. Aleve is nog niet gaan werken helaas. Voordeel is dat ik vandaag nog bijna niks heb kunnen eten. Nadeel is dat ik vanavond niet ga sporten.

bij mij hebben ze gister een zenuw uit men kies verwijderd en moet terug voor een wortelkanaalbehandeling. i win.

Oeiii!

Kom die pijnstillers maar bij mij thuis ophalen, ik heb er zat

Haha dankje!

Zelfs blondjes hebben verstandskiezen!
Vraag je vriend of ie je knock out slaat?

J/k ofcourse maar het is koopavond snel ff aspirines halen dus.

Geil.. :cool:

Niet naar pietje gaan is een veroordeeld verkrachter
ik was er ook ingetrapt

Me pc maakt een geluid alsof die elk moment kan opstijgen.
watte****

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven