XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister met een maat van me een chick gepakt was allemaal leuk en aardig niet bij na gedacht en het in me moeders bed gedaan achteraf gezien lagen er nog kwakjes in het bed en was me ma focking mad ik vond het wel een goede grap eigenlijk nu hoop ik alleen niet dat ik nooit meer te eten krijg ofso.

Best wel ziek dat je het in je moeders bed doet ?:rolleyes:

We weten allemaal dat jij je beperkingen hebt, vrounieluutje.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

gister met een maat van me een chick gepakt was allemaal leuk en aardig niet bij na gedacht en het in me moeders bed gedaan achteraf gezien lagen er nog kwakjes in het bed en was me ma focking mad ik vond het wel een goede grap eigenlijk nu hoop ik alleen niet dat ik nooit meer te eten krijg ofso.

Leuk verhaaltje maar ik geloof er geen hol van.

We weten allemaal dat jij je beperkingen hebt, vrounieluutje.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Leuk verhaaltje maar ik geloof er geen hol van.

nouja als je me ma ze gezicht zag is het niet meer zo leuk hoor,

Nice one brah!:D Het logomannetje met kerstmuts vind ik dan wel weer leuk btw.

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Dat komt omdat jij een rancuneuze puber bent en ik niet.:p
Daar zit wat in :p

die kwakjes lagen er gewoon nog van je ma haar coïtusbeurt even daarvoor en ze steekt het nu gewoon op jou brah

Voortaan krijg je elke ochtend boterham met kwak mee naar school voor straf.

Heb een belofte gemaakt dat ik niet meer zou blowen, met een of andere jeau ......

wat een gast, jezus

:trollfacex:

dat dat k*tprogramma "two guys, a girl and pizzahut" nog steeds op tv komt.

Dat het echt kloteweer is.

dat dat k*tprogramma "two guys, a girl and pizzahut" nog steeds op tv komt.
Ja fock wat is dat een k*t serie zeg.
2 homo's die samen met een chick samen wonen ofzo, heb 2 afleveringen gezien en kon mijn roidrages nauwelijks inhouden.
Srs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven