Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem vloerbedekking. Dat is echt zoveel fijner.

Niet in de keuken, wel op de bovenverdieping... nooit meer zingen "met mijn warme voeten op het koude zeil".. dat stapt echt lekkerder uit bed !

Maar goed, de troep is nu gekocht, dus nu zal het gelegd worden ook. (Ik had een vergoeding per uur moeten bedingen)

Nog steeds snotverkouden :(

Oh ja, gisteravond heb ik de tondeuse weer eens over mijn hoofd gehaald na 2 weken (werd echt hoog tijd), maar nu merk ik wel ineens dat het KOUD is (3 weken hard diëten en geen ontbijt maakt het er ook niet veel beter op uiteraard).

Ik heb het dus KOUD. (collega loopt in een T-shirt en ik heb een trui aan en ben nog koud... damn, misschien toch maar weer een vetlaagje kweken voor de winter)

Welwaar, er was is een meisje die op 20 jarige leeftijd een gruwelijke allergie voor stof ontwikkelde en er na 22,5 uur aan overleed door verstikking.

Ja, dat zijn extreme gevallen.

M'n moeder heeft ook een miljoen allergieën maar het hele huis heeft vloerbedekking, op de keuken en badkamer na.

Ik zit aan de Jack klijn katjang redis damn me huig staat in de fik!!!!!
O god me arme sterretje morgen:eek:

Ben snotverkouden, of het is mn huisstofmijdallergie.

:fuu:

Dat de schade-expert nog niks heeft laten horen :(

Ik klaag dat iedereen maar verkouden is!!
En dat ze mij maar lekker niet aanstoken:cool:

Lekker getraind, lekker gedouched.. en als je dan de buitendeur opendoet blijkt dat t tyfushard regent. Word daar zo chagi van omdat ik dan nog 45 min moet fietsen voor ik thuis ben

Dat is een aardig stukkie fietsen dan!!
Voor de sportschool.
Dan zou ik ook klagen.

Ik heb der hier al 5 binnen een straal van 3 km ofzo.

Mijn laptop op werk is gecrashed, zit nu op een leentoestel!!
:fuu:

heb pijn in mijn kloten :mad:

Bijna ongeluk met een bedrijfsauto...tijd voor een kop koffie:)

Ik ruik m'n geslachtsdeel door m'n broek heen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven