MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
t*ring helemaal vergeten...!!

Diehard mn bankdrukkert aan het trainen, komt er een dikke oude pad naar me toe, en hij zegt het volgende:
Je doet het niet goed, je moet hem op je borst stil leggen en dan weer uitdrukken, en je moet beginnen met een gewicht wat je makkelijk kunt pakken en dan steeds gewicht er af halen en tot falen gaan, net zo lang tot je alleen maar met de stang aan het drukken bent.
Wat je nu doet, steeds maar 8 keer een groot gewicht word je niet sterk van, op mijn manier wel.

Ik zei ja en ging verder op mijn manier, komt ie even later:

Ja wat zeg ik nou, je doet het helemaal verkeerd doe niet zo eigenwijs..
Dus is zeg : ja, en train weer verder op mijn manier.

En toen kreeg ik nog een half uur dodelijke blikken van hem :D

t*ring helemaal vergeten...!!

Diehard mn bankdrukkert aan het trainen, komt er een dikke oude pad naar me toe, en hij zegt het volgende:
Je doet het niet goed, je moet hem op je borst stil leggen en dan weer uitdrukken, en je moet beginnen met een gewicht wat je makkelijk kunt pakken en dan steeds gewicht er af halen en tot falen gaan, net zo lang tot je alleen maar met de stang aan het drukken bent.
Wat je nu doet, steeds maar 8 keer een groot gewicht word je niet sterk van, op mijn manier wel.

Ik zei ja en ging verder op mijn manier, komt ie even later:

Ja wat zeg ik nou, je doet het helemaal verkeerd doe niet zo eigenwijs..
Dus is zeg : ja, en train weer verder op mijn manier.

En toen kreeg ik nog een half uur dodelijke blikken van hem :D

het is zinloos om het uit te leggen idd... gewoon de volgende keer de bal kaatsen :D

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

ik had net potverdomme kramp in me lul. NO SHIT! echt tijdens het schijten, een seconden of 10 en toen was het weer weg :S

echt helemaal onderin bij het begin, dus nog achter de balzak...
iemand ook wel eens meegemaakt?

ik heb dit wel eens vaker (eens in het jaar ofzo)

het is zinloos om het uit te leggen idd... gewoon de volgende keer de bal kaatsen :D

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

ik had net potverdomme kramp in me lul. NO SHIT! echt tijdens het schijten, een seconden of 10 en toen was het weer weg :S

Ja, doet erg pijn.
Ook een paar keer gehad dat ik niet goed kon pissen kwamen er een paar druppeltjes uit ofzo, potverdomme wat brandde dat.

Heb ik ook weleens gehad ja, maar wel wat langer dan 10 sec, echt een k*t pijn.

Wtf, nog nooit gehad hehe.

Ja, doet erg pijn.
Ook een paar keer gehad dat ik niet goed kon pissen kwamen er een paar druppeltjes uit ofzo, potverdomme wat brandde dat.

volgens mij kon ik wel gewoon pissen alleen het kwam er niet van omdat het zoveel zeer deed dat ik alleen daar mee bezig was. maar geen brandend gevoel, echt kramp zoals in een spier. ff topicje starten in gezondheid.

Heb ik ook weleens gehad ja, maar wel wat langer dan 10 sec, echt een k*t pijn.

jezus echt k*t is dat he....

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

altijd geweten dat ik speciaal ben :D

volgens mij kon ik wel gewoon pissen alleen het kwam er niet van omdat het zoveel zeer deed dat ik alleen daar mee bezig was. maar geen brandend gevoel, echt kramp zoals in een spier. ff topicje starten in gezondheid.

jezus echt k*t is dat he....
Nee dat kramp is ook weer wat anders.
Dat niet kunnen pissen had ik een halve dag ofzo. Probeerde zo min mogelijk te drinken die dat :roflol:

Nee dat kramp is ook weer wat anders.
Dat niet kunnen pissen had ik een halve dag ofzo. Probeerde zo min mogelijk te drinken die dat :roflol:

je bedoelt een branderig gevoel tijdens het plassen?

nee heb ik geen last van.. heel soms, maar dan ga ik gewoon 3 liter water drinken die dag, opgelost. ff al die zuren doorspoelen :trollface:

Het is een terminale aandoening helaas...je hebt nog maar uren te leven.

OT: Nog steeds terminaal maagzuur.:(

je bedoelt een branderig gevoel tijdens het plassen?

nee heb ik geen last van.. heel soms, maar dan ga ik gewoon 3 liter water drinken die dag, opgelost. ff al die zuren doorspoelen :trollface:
Ja niet alleen branderig maar gewoon dat er maar 3 druppeltjes uit komen terwijl je echt het gevoel hebt dat je op springen staat.
In de ochtend ging ik dan elke 5 minuten naar het toilet om te pissen maar kwam niks uit en brandde als de hel.
Maar de bikkel zoals ik ben kwam er geen traantje uit :)

1 woord: geslachtsziekte

Me date antwoord niet :/

Lijkt mij een duidelijk geval van een druiper :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven