MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door mn wekker heen geslapen, waardoor de sportschool al dicht is.... :(

Ooh ja, dat mijn sportschool waar ik train als ik thuis ben steeds meer leden aanneemt zonder aan de huidige leden te denken.
Ik snap wel dat ze meer leden willen, maar waarom dat nu van die petjes van 15 moeten zijn die in groepen van minimaal 4 komen en allemaal de grootste verhalen hebben en alleen maar biceps doen en je raar aankijken als je deadlift.

Ooh ja, dat mijn sportschool waar ik train als ik thuis ben steeds meer leden aanneemt zonder aan de huidige leden te denken.
Ik snap wel dat ze meer leden willen, maar waarom dat nu van die petjes van 15 moeten zijn die in groepen van minimaal 4 komen en allemaal de grootste verhalen hebben en alleen maar biceps doen en je raar aankijken als je deadlift.

omdat mamma en pappa alles netjes betalen :)

:trollface: homegym4tehwinn

Dat de kleding die ik wil verdomd duur is :(

Ben chagrijnig, moe, moet vannacht nog werken en m'n lichtpuntje heeft afgezegd vanwege een of andere verjaardag.:mad:

...

Die zijn toch meestal na een paar maanden weer weg?

ben al vanaf woensdag kapot moe door mn werk, damn.

160 Dollar weg door die t*fus partypoker servers. Ook geen eens tafelnummers opgeschreven, omdat ik dacht die wel over te schrijven van email hand history (die ik ook niet meer kreeg in 1x,) waardoor ik geen buy in vergoed kan krijgen.

160 Dollar weg door die t*fus partypoker servers. Ook geen eens tafelnummers opgeschreven, omdat ik dacht die wel over te schrijven van email hand history (die ik ook niet meer kreeg in 1x,) waardoor ik geen buy in vergoed kan krijgen.
Kan jij toch wel missen jij bent immers kaas is groen.

Ja niet alleen branderig maar gewoon dat er maar 3 druppeltjes uit komen terwijl je echt het gevoel hebt dat je op springen staat.
In de ochtend ging ik dan elke 5 minuten naar het toilet om te pissen maar kwam niks uit en brandde als de hel.
Maar de bikkel zoals ik ben kwam er geen traantje uit :)

heeft met je prostaat te maken, die zorg er ook voor dat je tijdens het nken niet bij je orgasme gelijk je hele wijf onderzeikt.

t*ring helemaal vergeten...!!

Diehard mn bankdrukkert aan het trainen, komt er een dikke oude pad naar me toe, en hij zegt het volgende:
Je doet het niet goed, je moet hem op je borst stil leggen en dan weer uitdrukken, en je moet beginnen met een gewicht wat je makkelijk kunt pakken en dan steeds gewicht er af halen en tot falen gaan, net zo lang tot je alleen maar met de stang aan het drukken bent.
Wat je nu doet, steeds maar 8 keer een groot gewicht word je niet sterk van, op mijn manier wel.

Ik zei ja en ging verder op mijn manier, komt ie even later:

Ja wat zeg ik nou, je doet het helemaal verkeerd doe niet zo eigenwijs..
Dus is zeg : ja, en train weer verder op mijn manier.

En toen kreeg ik nog een half uur dodelijke blikken van hem :D
als je stats kloppen dan snap ik sowieso al niet waarom hij dat zegt. Want dan ziet hij heus wel dat je wat buff bent.

gister vast op amsterdam. 6,5 uur over gedaan om thuis te komen.
vanochtend weer om 5uur begonnen met werken(buiten) tot 3 in die k*t sneeuw.
vanavond k*t verjaardag(zonder alcohol niet te harden).

Ik heb iets te klagen maar ik mag het niet zeggen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven