- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bezoekerberichtje van supargaypowers op m'n profiel.GTFO, kudkint.![]()
misschien moeten we hem maar negeren ipv uit te dagen.. werkt beter denk ik.ik ben ook slachtoffer alleen dan op me fotoBezoekerberichtje van supargaypowers op m'n profiel.GTFO, kudkint.![]()
misschien moeten we hem maar negeren ipv uit te dagen.. werkt beter denk ik.

misschien moeten we hem maar negeren ipv uit te dagen.. werkt beter denk ik.
ik ben ook slachtoffer alleen dan op me foto
---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------
![]()

Je word afgestaan, hoe voel je je nu?Al een dag geen smsjes van m'n milfje maar nu wel van haar (ook lekkere) zusje...
Wtf is going on?![]()

Je word afgestaan, hoe voel je je nu?
goedkoop? sletterig? misbruikt? raar?

ik ook
ik ook
handen insmeren met een zalfje en dan elkaar met de ogen dicht af trekken?
Hahaha jij bent echt een ontspoorde kers brah! 
ik ook
handen insmeren met een zalfje en dan elkaar met de ogen dicht af trekken?

Al een dag geen smsjes van m'n milfje maar nu wel van haar (ook lekkere) zusje...
Wtf is going on?![]()

De scherpheid van het gezichsvermogen worden verminderd. Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel, de geslachtsdelen groeien niet goed, een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen en de onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt tevens worden het sperma (maniey) van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloed worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert."
Hahah geniaal man ik heb net weer wat gemist tijdens 't trainen
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------
Jij mag de zus dan neem ik het zusje![]()
Zalm van de markt op... nu gruwelijk buikpijn
Of te veel gegeten, of het was gewoon niet meer goed haha.