Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bezoekerberichtje van supargaypowers op m'n profiel.GTFO, kudkint.:mad:

examen ging neit zeuw goed

:roflol: misschien moeten we hem maar negeren ipv uit te dagen.. werkt beter denk ik.

ik ben ook slachtoffer alleen dan op me foto

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

:gay:

Zou wel eens willen weten of die heaumeua toevallig bij mij in de buurt woont.:eyebrow:

J/k ofcourse zo'n etterzak komt vanzelf een keer de verkeerde tegen.:D

kom er niet uit; billstar 5x5 of 3 daagse split 3x10 blijven doen

Al een dag geen smsjes van m'n milfje maar nu wel van haar (ook lekkere) zusje...
Wtf is going on?:scratch:

ik ook
handen insmeren met een zalfje en dan elkaar met de ogen dicht af trekken?

Hahah geniaal man ik heb net weer wat gemist tijdens 't trainen:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Al een dag geen smsjes van m'n milfje maar nu wel van haar (ook lekkere) zusje...
Wtf is going on?:scratch:

Jij mag de zus dan neem ik het zusje:trollfacex:

Ben erachter gekomen dat ik een depressie rukker ben en het is ook nog is slecht
De scherpheid van het gezichsvermogen worden verminderd. Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel, de geslachtsdelen groeien niet goed, een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen en de onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt tevens worden het sperma (maniey) van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloed worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert."

Zalm van de markt op... nu gruwelijk buikpijn ???

Of te veel gegeten, of het was gewoon niet meer goed haha.

Check het sneeuwengel pics topic voor een echte bazenfoto van de one and only DBB iglo.

Dat haast al die 15jarigen hier op t forum een pain in the ass zijn :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven