MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potverdomme zo druk in mijn gym.. allemaal petjes die biceps aan het trainen waren of aan het sms'en. Echt niet normaal heb niet eens mijn schema normaal af kunnen werken.
Laten zien dat jij alpha en serieus traint dan rotten ze wel op van de apparaten die jij nodig hebt doe ik ook altijd.

Laten zien dat jij alpha en serieus traint dan rotten ze wel op van de apparaten die jij nodig hebt doe ik ook altijd.
Nou, er zijn ongeveer drie gasten in de gym die serieus trainen, en als we met zijn drieen bezig zijn is er gewoon genoeg plek.. Maar als er dan 20 (serieus) gasten bij komen die allemaal wannabe-alpa met hun ralph lauren petjes en botticellishirts binnekomen en alle dumbbells pakken houd het op een gegeven moment ook op he :(

Kun jij anders niet ff langs komen en ze imponeren?

Nou, er zijn ongeveer drie gasten in de gym die serieus trainen, en als we met zijn drieen bezig zijn is er gewoon genoeg plek.. Maar als er dan 20 (serieus) gasten bij komen die allemaal wannabe-alpa met hun ralph lauren petjes en botticellishirts binnekomen en alle dumbbells pakken houd het op een gegeven moment ook op he :(

Kun jij anders niet ff langs komen en ze imponeren?
Ja is goed je woont in de buurt van tilburg toch? Dan laat ik ze zien hoe een echte Bodybuilder het op lost.

EY potverdomme VIES VUIL k*t KIND LAAT DIE DUMBELL LOS VOORDAT IK M IN JE REET RAM GERETAREERDE REETKEVER!

Ja is goed je woont in de buurt van tilburg toch? Dan laat ik ze zien hoe een echte Bodybuilder het op lost.

EY potverdomme VIES VUIL k*t KIND LAAT DIE DUMBELL LOS VOORDAT IK M IN JE REET RAM GERETAREERDE REETKEVER!
Stats: 1m68 72kg -:rolleyes:

:trollfacex:

haha bij mij gaat het hierom denkik

Milde retardatie (lichte verstandelijke beperking). 75% van de mensen met een verstandelijke handicap behoort tot deze groep. Het gaat om mensen met een intelligentie-quotiënt (IQ) van 50 tot 70. Deze vorm werd voorheen ook wel debiliteit of debilitas genoemd. (DSM-code 317)

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

En dit maakt je dag slecht? Anders is dit Off-Topic :trollfacex:

ik zal jouw hoofd eens bewerken , dan zal jij niet al teveel offtopic gaan

;)

Milde retardatie (lichte verstandelijke beperking). 75% van de mensen met een verstandelijke handicap behoort tot deze groep. Het gaat om mensen met een intelligentie-quotiënt (IQ) van 50 tot 70. Deze vorm werd voorheen ook wel debiliteit of debilitas genoemd. (DSM-code 317)

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

ik zal jouw hoofd eens bewerken , dan zal jij niet al teveel offtopic gaan

;)

Ik heb me hoofd al bewerkt er staat nu een kerstmutsje op:rolleyes:

we mogen jou dus met recht een debiel noemen :)

Laatst bewerkt:

Hihihihi dan fix ik een date met snoezepoes voor jou brah :D

we mogen jou dus met recht een debiel noemen :)

ik heb nog nooit een IQ test gedaan , maar ik ben wel overtuigd dat ik een laag IQ heb dus ja , van mij mag je dat doen
ik sta wel niet in voor de gevolgen

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Of gewoon vrounieluutje, is toch een synoniem. :)

haha +1 :p die naam alleen al , daar kan alleen een geretardeerde opkomen

welke naam zou ik pakken op deze site ? *chaos* *chaos* vrouw** *kortsluiting*niet*leuk**ja**nee*
*ontregeld**
vrounieluutje heeft zich aangemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven