Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
tis laat, verkeerde link man grapjas :rolleyes:

Kijk en nu is die grapjas ineens stil, beetje jammer! Kerel wees dan ook vent!

Ontopic: Russian bear, heeft zich uit mijn vriendenlijstje gegooid :(... to serious bro, just trolling around ^^
Als het te laat voor je is ga dan naar bed. (ik ga nu ook )

En peanut is waarschijnlijk zo verstandig om de discussie niet aan te gaan.

+ je zoekt constant ruzie, is het niet met andere dan is het met mij, je beschadigt mijn E-Hero status brah;)

Als het te laat voor je is ga dan naar bed. (ik ga nu ook )

En peanut is waarschijnlijk zo verstandig om de discussie niet aan te gaan.

+ je zoekt constant ruzie, is het niet met andere dan is het met mij, je beschadigt mijn E-Hero status brah;)
Nee ik begin er idd niet mee lol..
Vind het onzin om te doen alsof het een wedstrijdje is qua stats, leuk dat je buff bent en al maar 1) Bewijs het 2) Iedereen is wie die is , Als je nou eenmaal ecto bent ben je ecto, valt niks aan te doen behalve te trainen en te eten. Als je dat niet doet moet je ook niet komen zeiken.

Praticus je doet gewoon niet meer mee
:roflol:

Hebben sinds kort een nieuwe toilet, en op de 1 of andere manier gaat dat doorspoelen niet goed :roflol:. 2e keer al dat ik vloekend daar boven het toilet sta omdat mijn drol niet wil wegspoelen.

Zakte door mijn knie gisterenavond en kan er niet meer op lopen. Hoorde twee 'kraks' en ik viel op de grond :( I'm in paaain.
Damn you weak muscles.

Zakte door mijn knie gisterenavond en kan er niet meer op lopen. Hoorde twee 'kraks' en ik viel op de grond :( I'm in paaain.
Damn you weak muscles.
Krijg je ervan met zo'n deftig fysiek op beentjes die nooit squats voelen Paris!

Nee ik begin er idd niet mee lol..
Vind het onzin om te doen alsof het een wedstrijdje is qua stats, leuk dat je buff bent en al maar 1) Bewijs het 2) Iedereen is wie die is , Als je nou eenmaal ecto bent ben je ecto, valt niks aan te doen behalve te trainen en te eten. Als je dat niet doet moet je ook niet komen zeiken.

Wie zegt dat we niet trainen, gaat me verder niet om.
Ik kan je vertellen dat ik zeker wel train, 5 dagen in de week!
Binnenkort denk ik maar eens trainings log bij gaan houden!

En russian bear: ja je geeft bepaalde inkoppers dan maak ik. Het graag af!
Verder niks tegen Jou brah, gewoon niet te serieus....

Laatst bewerkt:
..........

Laatst bewerkt:
straks nog eens een bezoekje brengen aan het ziekenhuis. 3de ingreep in 4 maanden tijd. de vorige 2 operaties zijn mislukt. deze keer is het in ander hospitaal en gaan ze een nieuwe techniek proberen. hopelijk valt de pijn deze keer mee, de morfine ligt hier iig al klaar.

Sterkte brah, altijd k*t ziekenhuizen!

Noooo net een boete gekregen in de bus, en dagvaarding voor de rechter.
130 gerede waar ik 50 mocht....

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

maar net gezien dat ie voor mn broer is lol
ik ben toch te pro om geflitst te worden haha

130 pfff nooooooeeb :o

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

maar net gezien dat ie voor mn broer is lol
ik ben toch te pro om geflitst te worden haha

130 pfff nooooooeeb :o

ruben je hebt niet eens een auto :roflol:

haha doe de groeten aan bart

weer te lang geslapen fuuuu

****ing work'..

Vrij weinig eigenlijk... alleen wel werken straks :( tot 1.30

weer die kaka wham op de radio!!

Ik heb Wham nog maar 1x gehoord:(

Krijg et schijt van alle zogenaamde "vrienden" die dingen achter men rug vertellen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven