XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben 1 euro cent kwijt :mad:

Me vriendin wou me niet ppen, omdat ik naar zweet stonk van het harde werken vandaag.

Dat ik me de hele dag de t*ring zweet!!!!!

goh, volgens mij klaagt er nog niemand over de hitte dus:

t*ring wat is het warm zeg, helemaal als je moet werken...

Mijn klacht:

Dat er zoveel geklaagd wordt over Marokkanen/Moslims.

dat ik ****ing agressief ben

ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ow jawel, al 5 maanden geen coïtus gehad....

Ik kan al 3 dagen niet trainen door een ****ing bijensteek in mn kleine teen. Ding staat verdomme al 3 dagen opgezwollen, allergische reactie ofzo. :mad:

Laatst bewerkt:
Dat ik maar ik antwoorden weet te vinden voor mijn schouderblad afwijking.

Ik kan al 3 dagen niet trainen door een ****ing bijensteek in mn kleine teek. Ding staat verdomme al 3 dagen opgezwollen, allergische reactie ofzo. :mad:
Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn. :)

die wijven die altijd zo moeilijk doen, altijd hard to get, ****in' bitches :s

Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn. :)

Hehe gelukkig mijn teen. typfoutje... :D

Vanacht hele nacht wakker gelegen van de jeuk aan mn voet haha. Hopen dat het morgen over is, kan ik gaan squaten. Er op lopen geeft nl nog serieuze irritatie.

Hehe gelukkig mijn teen. typfoutje... :D

Vanacht hele nacht wakker gelegen van de jeuk aan mn voet haha. Hopen dat het morgen over is, kan ik gaan squaten. Er op lopen geeft nl nog serieuze irritatie.

Ok dan kan ik inkomen dat je je benen niet kan trainen. maar de rest toch wel?:D:cool::cool::D

ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ow jawel, al 5 maanden geen coïtus gehad....

Ik sta nog langer droog. Maar niet echt een probleem. Vrouwen zijn katabool, kijk maar naar die gasten die zijn gaan trainen en toen een vriendin kregen.

Na mijn eerste week officieel vakantie * ja dit is een excuus * heb ik zogenaamd door omstandigheden niet bepaald volgens mijn dieet geleefd. Principieel en gedisciplineerd als dat ik ben doet me dat pijn, veel pijn. Ik heb in de afgelopen drie dagen een bijna militair schema geformeerd die in de komende 50 dagen voor significante verandering gaat zorgen. De vooravond, voor een dergelijke periode, heb ik veel moeite om niet voor de sportschool te gaan liggen. Het kietelt, ik wil nu beginnen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven