- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben misselijk doordat ik zonodig moest uhumen met uhum. (TZ'en)
Me vriendin wou me niet ppen, omdat ik naar zweet stonk van het harde werken vandaag.
?ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ow jawel, al 5 maanden geen coïtus gehad....
....Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn.Ik kan al 3 dagen niet trainen door een ****ing bijensteek in mn kleine teek. Ding staat verdomme al 3 dagen opgezwollen, allergische reactie ofzo.![]()

die wijven die altijd zo moeilijk doen, altijd hard to get, ****in' bitches :s

Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn.![]()
Hehe gelukkig mijn teen. typfoutje...![]()
Vanacht hele nacht wakker gelegen van de jeuk aan mn voet haha. Hopen dat het morgen over is, kan ik gaan squaten. Er op lopen geeft nl nog serieuze irritatie.

ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ow jawel, al 5 maanden geen coïtus gehad....