Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn.![]()
Ok dan kan ik inkomen dat je je benen niet kan trainen. maar de rest toch wel?![]()
Nu kan ik in principe morgen 2 trainingen bij elkaar doen en zit ik weer redelijk goed. 
dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte kbroek naar schilhol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos![]()

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte kbroek naar schilhol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos
verder heb ik lichte hoofdpijn en ben al minuten zo dat niet uren over mijn belbundel heen.. terwijl ik de 7e dus nieuwe bundel heb en de 9e terugkeer uit kos... gaat goed geld kosten dus![]()

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte kbroek naar schilhol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos
verder heb ik lichte hoofdpijn en ben al minuten zo dat niet uren over mijn belbundel heen.. terwijl ik de 7e dus nieuwe bundel heb en de 9e terugkeer uit kos... gaat goed geld kosten dus![]()

heb toch voor de korte spijkerbroek gekozen (dbbstyle) focking niet normaal dat je je nu al kapot zweet, laat staan zometeen.. heb gelezen dat het er 31 graden is..
... 
dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte broek naar schiphol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos

nope, 5u vertrekt t vliegtuig en 2u wordt ik thuis opgepikt
ga jij nog op vakantie?nope, 5u vertrekt t vliegtuig en 2u wordt ik thuis opgepiktga jij nog op vakantie?

gescheiden slaapplek, your treat... DEALIk was het eigenlijk wel van plan, maar vrienden van mij hebben of geen geld of geen tijd![]()
Zullen wij niet anders nog ffe ergens een mid-weekje naartoe gaan?![]()