Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer pas om 2 uur uit mn bed gekomen, werk was weer knkergaar, alles wat ik moest doen vandaag uitgesteld naar morgen.

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte broek naar schiphol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos :)

verder heb ik lichte hoofdpijn en ben al minuten zo dat niet uren over mijn belbundel heen.. terwijl ik de 7e dus nieuwe bundel heb en de 9e terugkeer uit kos... gaat goed geld kosten dus :o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok hier komt die van mij, weer een dagje om over te klagen :D

- Nog ziek..
- Toch voor het eerst na 2 weken gaan trainen. Ub alles wat gepakt, dus mogge spierpijn. Klacht 2: Morgen dodelijke spierpijn.
- Na training naar een vriend toe, ecto had alleen maar shit voedsel dus maar snel naar huis gegaan om maaltijd te maken.

Je kleine teek? Is dat je lul of je kleine teen? Ik ben gister ook, door m'n eigen bij notabene, op m'n enkel gestoken. Hele voet en enkel dik en strak... Ken je pijn. :)

je eigen bij?

Ok dan kan ik inkomen dat je je benen niet kan trainen. maar de rest toch wel?:D:cool::cool::D

Ja maar dan was mijn schema in de war. :gay: Nu kan ik in principe morgen 2 trainingen bij elkaar doen en zit ik weer redelijk goed. :o

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte kbroek naar schilhol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos :)

dilemma!!!1 :eek:

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte kbroek naar schilhol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos :)

verder heb ik lichte hoofdpijn en ben al minuten zo dat niet uren over mijn belbundel heen.. terwijl ik de 7e dus nieuwe bundel heb en de 9e terugkeer uit kos... gaat goed geld kosten dus :o

Ik zou een 3kwart doen, kan je er altijd nog een stuk afscheuren:)

:roflol:

Vrouwenissues van die broek. :o
Fijne vakantie btw. ;)

ik moet poepen

mis 0,5 bar turbo druk...

:roflol:

Vrouwenissues van die broek. :o
Fijne vakantie btw. ;)
heb toch voor de korte spijkerbroek gekozen (dbbstyle) focking niet normaal dat je je nu al kapot zweet, laat staan zometeen.. heb gelezen dat het er 31 graden is..
Volgend dilemma.. de weegschaal gaf net aan dat het gewicht van mijn koffer 20,5 bedroeg.. moest er gewoon wat uit :O! Naar hoop wikken en wegen 1 paar schoenen, een electrisch apparaat en 4 truitjes.... woog hij 18 kg :D...

Vervolgens vergat ik dat ik de shampoo en conditioner en tandenborstel en dergelijke er nog in moest doen... nu kom ik exact op 20 kg... nu hopen dat mijn weegschaal zwaarder weegt of iig even zwaar dan dat hij hoort te wegen :o

dat ik het echt te warm heb en met mezelf in discussie zit of ik een 3kwart of korte broek naar schiphol moet dragen omdat ik vannacht op vakantie ga naar kos :)

nog niet (onder)weg???

paar uur geleden zo'n superblik red bull gedronken en ff gaan trainen, no way dat ik nu kan slapen terwijl ik er morgen vroeg uit moet :mad:

Ben ook door al die hete nachten pas rond half 4 gaan slapen, en nu moet ik er morgen om 6 al uit:mad:

nope, 5u vertrekt t vliegtuig en 2u wordt ik thuis opgepikt :D ga jij nog op vakantie?

Ik was het eigenlijk wel van plan, maar vrienden van mij hebben of geen geld of geen tijd:(

Zullen wij niet anders nog ffe ergens een mid-weekje naartoe gaan? :eyebrow:

KK schouder.:mad:

gatverdamse 10reppers op squats zorgen voor zere poten ... en straks is het lopen geblazen ...

Kan nooit uitslapen :O..

k*tzooi dacht dat het woensdag was maar het is al donderdag , heb zometeen afspraak bij de dokter en totaal geen zin :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven