XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het al eerder gezegd, ben weg bij m'n gym maar moet nog halfjaar doorbetalen. Dat is dus gewoon 180 euro WEGGOOIEN.

Nou zei een maat tegen me: sportscholen mogen dat tegenwoordig niet meer doen, mag maximaal een maand zijn. Kan er alleen niet echt iets over vinden op internet, is er iemand die hier wat van weet of mij een link kan verschaffen?

Want dit zuigt natuurlijk heel erg

Ligt aan wat voor abo je hebt afgesloten.
Als het een jaarcontract is tja dan staan zij goed in hun recht :)

Het "Het grote Klaaswitz von Amsbergtopic" is gesloten :mad:

t*ring t**fus k*t vogels.
Maakt net een full hit op de motor. K*t duif.

Kan meteen een nieuwe helm kopen.

Ik had het al eerder gezegd, ben weg bij m'n gym maar moet nog halfjaar doorbetalen. Dat is dus gewoon 180 euro WEGGOOIEN.

Nou zei een maat tegen me: sportscholen mogen dat tegenwoordig niet meer doen, mag maximaal een maand zijn. Kan er alleen niet echt iets over vinden op internet, is er iemand die hier wat van weet of mij een link kan verschaffen?

Dat is idd zonde van je geld ja.. Als je een jaarcontract hebt dan kan je zeker nog doorbetalen, want je bent dan zelf een verbinding voor een jaar aangegaan. Denk maar aan telefoonabonnement.
Ze mogen je contract alleen niet meer stilzwijgend verlengen dacht ik dat de regel was.

Ligt aan wat voor abo je hebt afgesloten.
Als het een jaarcontract is tja dan staan zij goed in hun recht :)

qft

Ben jarig en ongelofelijk ziek.:(

Das spijtig. Gefeliciteerd met de verjaardag en beterschap voor uwe gezondheid

Dit is dus de grootste reden dat ik nooit lid ben geworden van een sportschool.
Ik knal gewoon lekker in de homegym, ook stukken goedkoper.

Dat is idd zonde van je geld ja.. Als je een jaarcontract hebt dan kan je zeker nog doorbetalen, want je bent dan zelf een verbinding voor een jaar aangegaan. Denk maar aan telefoonabonnement.
Ze mogen je contract alleen niet meer stilzwijgend verlengen dacht ik dat de regel was.

Correct. En als ze dit wel doen staat het je vrij om op te zeggen wanneer je wilt.

romeins recht :/

Zag een lekkere chick met dikke memmennnn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven